ادامه فعالیت اصناف در خراسان جنوبی بدون محدودیت

محدودیت‌های کرونایی اصناف در خراسان جنوبی فقط برای صنف تالار‌ها اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  آریانفر، رئیس اداره امور اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صمت استان گفت: با توجه به رنگ‌بندی وضعیت شیوع ویروس کرونا و طبق قوانین ابلاغی از مرکز، در حال حاضر هیچ گونه ممنوعیتی برای فعالیت اصناف در استان وجود ندارد و فقط رسته تالار‌ها با محدودیت‌هایی همراه است که نمی‌توانند با همه ظرفیت فعالیت کنند.

او افزود: با شیوع ویروس کرونا اصناف بیشترین همکاری را با ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا داشتند به طوری که تعطیلی مکرر واحد‌های صنفی ضرر‌های زیادی را متوجه بازاریان کرده است.


بیشتر بخوانید


آریانفر با بیان اینکه حفظ سلامت جامعه همواره مهمتر از مسائل اقتصادی برای اصناف بوده گفت: با توجه به آغاز فصل خرید نوروزی و شلوغی بازار، واحد‌های صنفی باید ضمن توجه به رعایت دستورالعمل‌ها توسط شهروندان، نسبت به ضدعفونی به موقع حساس باشند تا شلوغی بازار سبب خیز دیگری از کرونا نشود.

رئیس اداره امور اصناف و تشکل‌های صنفی سازمان صمت استان، خسارت خیز بعدی کرونا را بیش از پیش متوجه اصناف دانست و اظهار امیدواری کرد با رعایت حداکثری روند شیوع ویروس کرونا روز به روز کاهشی باشد و از این مرحله به سلامت عبور کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.