مدیر عامل سازمان آتش نشانی کرمان با اشاره به انجام ۲۲۰ عملیات، طی دی ماه به همت نیروهای آتش نشانی کرمان گفت: در این عملیات‌ها، ۸۷ نفر از شهروندان نجات یافتند و ۱۹ نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا میرزایی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: ۱۱۰ مورد عملیات اطفای حریق و ۱۱۰ مورد عملیات امداد و نجات در شهر کرمان طی دی امسال صورت گرفته است. 

او افزود:  از ۱۱۰ مورد حریق در شهر کرمان ۴۴ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ۲۰ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ۲۲ مورد مربوط به منازل مسکونی، ۶ مورد مربوط به مراکز تجاری، ۴ مورد مربوط به تاسیسات شهری، ۲ مورد به  مراکز دولتی، ۱۰ مورد مربوط به جنگل و درختان و ۲ مورد مربوط به مراکز صنعتی بوده است.

میرزایی همچنین از انجام ۱۱۰ مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده سخن گفت و بیان داشت: از این تعداد، ۳۶ مورد مربوط به  زنده گیری حیوانات خطرناک و آزار دهنده، ۴ مورد مربوط به زنده گیری مار‌های سمی و غیر سمی، ۲۹ مورد مربوط به چیدن حلقه و قفل، ۱۳ مورد مربوط به امداد آسانسور، ۸ موردمربوط به امداد تصادفات خودرویی، ۳ مورد مربوط به امداد نجات از کوه و بلندی، ۱۰ مورد مربوط به بازدید‌های امدادی و باقیمانده آن‌ها مربوط به سایر موارد بوده است.

او بیان داشت: در مجموع این عملیات‌ها، ۸۷ نفر از شهروندان نجات یافتند و ۱۹ نفر مجروح شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: طی یک ماه، ۳۵۰ نفر از کارکنان ادارات، آموزش‌های پیشگیری و آتش نشانی را  به همت کارشناسان این سازمان فرا گرفتند، همچنین ۶۰ مورد مشاوره ایمنی و ۲۶ مورد بازدید ایمنی بنا به درخواست شهروندان در مدت زمان یاد شده به شهروندان ارائه شده است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار