توسط معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین انجام شد؛

تبیین فرایند اجرایی طرح ازدواج آسان سازمان بسیج مستضعفین

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین درباره طرح ازدواج آسان توضیحاتی ارائه داد.

تببین فرایند اجرایی طرح ازدواج آسان سازمان بسیج مستضعفینبه  گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ یوسفیان معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین فرآیند اجرایی طرح ازدواج آسان را تببین نمود.

وی اظهار کرد: در راستای تسهیل ازدواج جوانان عزیز کشور و در راستای خدمت رسانی به خانواده‌های محترم دارای فرزندان مجرد، طرح تسهیل ازدواج جوانان توسط سازمان بسیج مستضعفین به اجرا گذاشته می‌شود.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین افزود: در این طرح زمینه تحقق ازدواج یک میلیون نفر یعنی پانصد هزار زوج در کشور فراهم گردید و به فضل الهی تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰ این حجم عملیاتی خواهد شد.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین همچنین به بیان خدمات مشاوره‌ای قبل، حین و بعد از ازدواج در این طرح پرداخت و اعلام کرد: این خدمات مشاوره‌ای در پایگاه‌های مقاومت بسیج توسط مشاورین توانمند به زوج‌های جوان ارائه خواهد شد.

سرهنگ یوسفیان افزود: سازمان بسیج مستضعفین با استفاده از ظرفیت خیرین اقدام به تامین بخشی از نیازمندی‌های مسکن زوج‌های جوان نموده و همچنین تامین برخی از کالا‌های اساسی زندگی با شرایط ویژه را سرلوحه کار خود در این طرح قرار داده است.

سرهنگ یوسفیان ضمن برشماری مزایای این طرح نظیر اقساط ۱۲ ماهه خرید کالا و تامین ۱۰ تا ۱۰۰ درصدی هزینه تهیه جهیزیه برای خانواده‌ها متناسب با شرایط و وضعیت اقتصادی خانواده‌ها گفت: متقاضیان جهیزیه می‌توانند به پایگاه مقاومت بسیج محله خود مراجعه نموده یا از طریق سامانه کمک مومنانه به نشانی www.qmb.ir یا سامانه سحاب صندوق ذخیره بسیجیان به نشانی www.sahabcard.ir درخواست خود را ثبت نمایند.

گفتنی است خیرین عزیز نیز با مراجعه به سامانه کمک مومنانه به نشانی www.jahadomrani.ir می‌توانند نسبت به واریز کمک‌های خود اقدام نمایند. یوسفیان در پایان ابراز نمود: امیدوارم که این طرح با ایجاد انگیزه در بین جوانان گامی موثر جهت ترویج سنت حسنه ازدواج در بین جوانان مومن و متعهد این مرز و بوم بردارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار