گل‌محمدی: به ۳ امتیاز بازی با آلومینیوم، بی‌نهایت نیاز داریم

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار با شاگردان خطیبی نکاتی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک گفت: قبل از این که بخواهم در مورد بازی صحبت کنم، باید از هواداران اراکی پرسپولیس به دلیل استقبال گرمشان تشکر کنم.

سرمربی سرخپوشان تصریح کرد: فردا بازی راحتی نخواهیم داشت؛ زیرا شرایط جدول به شکلی است که به ۳ امتیاز این دیدار بی‌نهایت نیاز داریم.

او افزود: باید بدانیم مقابل تیم خوبی بازی داریم که در دیدار‌های قبلی، پرهیجان و با دوندگی بالا ظاهر شده است.کارمان سخت است و امیدوارم فردا یک بازی خوب ارائه بدهیم. تیم با روحیه و تمرینات خوب وارد مسابقه می‌شود. ۳ امتیاز دیدار با آلومینیوم خیلی ارزشمند است و برای گرفتن آن باید خیلی تلاش کنیم.

گل محمدی در مورد محرومیت محمد حسین کنعانی زادگان و مصدومیت سید جلال حسینی گفت: استرس و هیجان بازی مقابل فولاد، پس از اعلام پنالتی خیلی زیاد شد. متاسفانه در این مسابقه ۳ مصدوم دادیم و البته پس از این دیدار، زاهدی فر عذرخواهی کرد؛ اما این کار دردی را از پرسپولیس دوا نکرده و نمی‌کند.

گل محمدی تصریح کرد: تبعات آن پنالتی اشتباه علیه ما، ۳ مصدوم بود. بعد از پنالتی، تیم ما خیلی عصبی شد و استرس زیادی برای بردن تحمل کرد.

وی افزود: فکر می‌کنم دوره درمان محمد حسین کنعانی زادگان طولانی باشد و مشخص نیست سید جلال حسینی و کامیابی‌نیا می‌توانند به بازی فردا برسند یا خیر؟

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال بازگشت مهدی ترابی به این تیم گفت: این موضوع درباره بازی نیست.

سرمربی پرسپولیس در مورد این که آیا مقابل آلومینیوم برای تساوی بازی می‌کنند یا کسب پیروزی، گفت: مقابل تیم خوبی بازی داریم که از شرایط میزبانی استفاده می‌کند. برای بردن این تیم، فقط یک راهکار داریم و آن هم بازی کردن با تمام وجود است. باید تمرکز خوبی داشته باشیم و از موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: یک روز هم برای این که این بازیکنان استراحت بیشتری کرده و از فیزیوتراپی استفاده کنند، یک روز است. باید دید در روز مسابقه چه اتفاقی رخ می‌دهد. امیدوارم هر ۲ بازیکن به دیدار با آلومینیوم برسند و به پرسپولیس کمک کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار