سرپرست مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

چرخش پست‌های مدیریتی پویایی ادارات را به دنبال دارد

حجت‌الاسلام عسگری گفت: چرخش پست‌های مدیریتی بهترین راهکار برای ایجاد سرزندگی و پویایی در هرسازمانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام سعید عسگری یک شنبه شب در مراسم تکریم و معارفه مسئول مرکز بزرگ اسلامی دیواندره به موضوع قضای حاجت مؤمن از منظر احادیث پرداخت و اظهار کرد: یکی از مکانیسم‌های دو نقشی که هم تسهیل در امور اجرایی دستگاه‌ها و هم توسعه منابع انسانی را به دنبال دارد چرخش مدیریت‌ها، پست‌ها و شغل‌هاست.

عسگری خاطرنشان کرد: همه روانشناسان و کسانی که در بحث مدیریت کارکرده‌اند بر این عقیده هستند که برای پویایی و دستیابی سازمان به اهداف و برنامه‌های تعیین شده تکیه بر برگزاری صرف نشست‌ها و دوره‌ها آموزشی و علمی بکند این دستگاه به اهدافش نخواهد رسید و ابتر خواهد ماند.

او چرخش پست‌های مدیریتی را بهترین راهکار برای ایجاد سرزندگی و پویایی در هر دستگاه و سازمانی دانست و عنوان کرد: آموزش‌ها از طریق جابجایی در مشاغل مختلف صورت می‌پذیرد و رایج‌ترین و منطقی‌ترین روش برای بهیسازی منابع انسانی است.

سرپرست مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: چرخش‌ها مدیریتی و پستی است که موجب شکوفایی ظرفیت انسان‌ها می‌شود.

حجت‌الاسلام عسگری با بیان اینکه شاید فردی در یک پست و جایگاه نتواند انگونه که باید منشا خدمت باشد، گفت: این جابجایی‌ها و چرخش پست‌هاست که موجب پویایی افراد و در نتیجه سازمان و دستگاه می‌شود.

حجت‌الاسلام مالکی مسئول سابق مرکز بزرگ اسلامی دیواندره اظهار کرد: هر آمدنی رفتنی دارد انشالله آمدن‌ها خوش استقبالی و رفتن‌ها دعای خیر به دنبال داشته باشد.

او با بیان اینکه شهدا خون پاکشان را فدا کردن تا امنیت را به مردم ارزانی دارند، اضافه کرد: این وظیفه ما است که با حرکت در مسیر شهدا گام در مسیر رفع مشکلات مردم برداریم.

مالکی تصریح کرد: هجمه‌های فرهنگی جدی از سوی دشمنان اسلام به سمت مردم وارد است که باید برای مقابله با آن پادزهر داشته باشیم.

ماموستا فاتح کهنه‌پوشی مسئول جدید مرکز بزرگ اسلامی شهرستان دیواندره گفت: تعامل سازنده بین دستگاهی مهمترین مولفه در موفقیت است.

او افزود: امروز که توفیق خدمت در عرصه مدیریتی دیگری به ما داده شده امیدواریم با همراهی و همدلی عزیزان مرکز، امام جمعه و فرماندار شهرستان و دیگر مسئولان بتوانیم منشا خیر باشیم.

مسئول جدید مرکز بزرگ اسلامی شهرستان دیواندره خاطرنشان کرد: تعامل سازنده بین دستگاهی مهمترین مولفه در موفقیت است این مولفه مهم را نقشه راه خود قرار خواهم داد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.