درخواست برای استقرار سامانه‌های پدافند هوایی پیشرفته در عراق

سازمان بدر خواستار استقرار سامانه‌های پدافند هوایی پیشرفته برای دفاع از آسمان عراق در برابر جنگنده‌های صهیونیستی و آمریکایی شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه اطلاع رسانی مقاومت، سازمان بدر از دولت عراق خواست سامانه‌های پدافند هوایی پیشرفته در مرز‌ها نصب کند.

بر این اساس، قصی الانباری، مسئول دفتر بدر در استان الانبار ضمن اشاره به ناامنی‌های موجود در مناطق مختلف عراق از جمله در مناطق مرزی، خاطرنشان کرد آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌خواهند نیرو‌های امنیتی عراق را تضعیف کنند و بذر تروریسم را در منطقه بکارند.

وی افزود: نیرو‌های هوایی صهیونیستی- آمریکایی که آسمان عراق را مباح می‌دانند، در بمباران مقر بسیج مردمی و ارتش و نیز مناطق مرزی دست دارند و هدف آن‌ها تسهیل عملیات انتقال گروه‌های تروریستی از مبدأ و به مقصد عراق است.

الانباری بر ضرورت وجود سامانه‌های پدافند هوایی تاکید کرد و گفت: باید پدافندی قوی و مستحکم برای حفظ عراق از خطر تروریسم و طرد همه هواپیما‌هایی وجود داشته باشد که وارد حریم هوایی کشور می‌شوند و خاک و مردم عراق را بمباران می‌کنند.

گفتنی است جنگنده‌های آمریکایی و نیز نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بار‌ها اقدام به بمباران مواضع نیرو‌های مردمی عراق و نیز ارتش این کشور کرده و شماری از نظامیان عراقی را به خاک و خون کشیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار