باشگاه خبرنگاران استان مرکزی گزارش می دهد؛

جدال با سرخ پوشان پایتخت بعد از ۱۴ سال در اراک

فوتبالیست‌های اراکی ۱۴ سال پیش هم در دیدار خانگی مقابل سرخپوشان پایتخت به میدان رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، نماینده فوتبال استان مرکزی و نماینده استان تهران بعد از ۱۴ سال در ایستگاه دوازدهم لیگ برتر در اراک دوباره به هم رسیدند.

دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه خالی از تماشاگر امام خمینی مقابل هم پا به میدان می‌گذارد ورزشگاهی که ۱۴ سال پیش بیشترین تماشاچی را در روز افتتاحیه خودش دید.

در آن سال‌های نه چندان دور وقتی که اعلام شد پرسپولیس تهران به اراک می آید تماشاگران علاقه‌مند به دو تیم پرسپولیس تهران و صنایع اراک به ورزشگاه امام خمینی اراک آمدند و ورزشگاه را پر کردند.

اما آن روز به جای بزرگسالان پرسپولیس تیم امید‌های سرخپوشان پایتخت به اراک آمد و تماشاچیان که غافلگیر شده بودند ورزشکار را به نشانه اعتراض ترک کردند.

جدال با سرخ پوشان پایتخت بعد از ۱۴ سال در اراک

جدال با سرخ پوشان پایتخت بعد از ۱۴ سال در اراک

و حالا بعد از ۱۴ سال هواداران فوتبال استان مرکزی پای گیرنده نظاره‌گر دیدار تیم محبوبشان مقابل پرسپولیس هستند تیمی که دیگر سرخپوشان نمی‌توانند مثل سابق آن را دست کم بگیرند.

جدال با سرخ پوشان پایتخت بعد از ۱۴ سال در اراک

گل محمدی سرمربی پرسپولیس تهران  با بیان اینکه مقابل آلومینیوم اراک بازی راحتی نخواهیم داشت گفت: بازی‌هایی که از این تیم دیدم بازی‌های خیلی خوب، پر هیجان و با دوندگی بالا بود و فکر می‌کنم که بازی سختی را در پیش داریم.

جدال با سرخ پوشان پایتخت بعد از ۱۴ سال در اراک

گل محمدی افزود: شرایط جدول طوری است که احتیاج به این سه امتیاز داریم، ولی باید این را بدانیم که با یک تیم خوب بازی خواهیم کرد.

پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به جمع مدعیان به پیروزی مقابل شاگردان خطیبی می‌اندیشند و اراکی‌ها برای بهبود وضعیت خود پیروزی مقابل نایب قهرمان آسیا را دور از دسترس نمی‌بینند.

  خط دفاع قرمزها با مصدومیت سیدجلال حسینی و کنعانی زادگان سرخپوشان را تهدید می‌کنند و کسب ۳ امتیاز برای شاگردان خطیبی سرمربی آلومینیوم دور از دسترس نیست .

عبدالهی مربی آلومینیوم اراک گفت: ما تیم آلومینیوم اراک هستیم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و دنبال بزرگ شدن تیم اراک هستیم.

جدال با سرخ پوشان پایتخت بعد از ۱۴ سال در اراک

عبدالهی افزود: آماده ایم که با تمام وجود بازی کنیم و انشالله بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم و دست پر از زمین بیرون بیاییم.

او اضافه کرد: هفته‌ای که گذشت خوب تمرین کردیم، تیم پرسپولیس را خوب آنالیز کردیم ومثل بازی‌های هفته قبل آماده‌ی نبرد پایاپای با این تیم هستیم.

آلومینیوم تا کنون از ۱۱ مسابقه با دو پیروزی ۶ تساوی ۱۲ امتیاز کسب کرده و در جای سیزدهم جدول قرار گرفته است.

جدال با سرخ پوشان پایتخت بعد از ۱۴ سال در اراک

پرسپولیس هم که از ۹ مسابقه یک برد بیشتر از اراک در کارنامه خود دارد ۱۵ امتیازی و درخانه هشتم جدول است.

اگر چه میزبانی بک امتیاز برای نماینده فوتبال استان مرکزی است، اما بازی امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک بدون تماشاگر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و هواداران آلومینیوم اراک از درون خانه برای سربلندی تیمشان دعا می‌کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.