در خراسان جنوبی؛

۹۲ هزار خانواده در طرح شهید سلیمانی پایش شدند

مسئول جامعه بسیج پزشکی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای آذر ماه تا کنون ۹۲ هزار خانواده در سطح استان در طرح شهید سلیمانی پایش شده اند.

هیهات مسئول جامعه بسیج پزشکی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: طرح جهادی شهید سلیمانی که توسط سازمان بسیج مستضعفان و با همکاری وزارت بهداشت در کل کشور از ابتدای آذر ماه آغاز شده تا نوروز سال آینده ادامه خواهد داشت.

او افزود: این طرح که به منظور مقابله با گسترش بیماری کرونا آغاز شده به صورت پایگاه محور و محله محور در حال اجرا است.

هیهات با اشاره به این که هدف از اجرای این طرح جلوگیری از انتقال و شیوع بیماری در خانواده‌ها است اظهار کرد: قرار است که این طرح به صورت گسترده تا نوروز ادامه داشته باشد.


بیشتر بخوانید


مسئول جامعه بسیج پزشکی خراسان جنوبی تصریح کرد: هزار و ۳۰۸ بسیجی به صورت تیمی از ابتدای شروع این طرح در آن فعالیت داشته اند.

فعالیت ۲۶۱ پایگاه مقاومت بسیج در طرح شهید سلیمانی

هیهات مسئول جامعه پزشکی خراسان جنوبی گفت: به صورت کلی ۲۶۱ پایگاه مقاومت بسیج در این طرح فعال هستند.

او با اشاره به این که با همکاری مردم آمار مبتلایان کرونا کاهش پیدا کرده است افزود: در آغاز شروع طرح روزانه تقریبا ۱۵۸ بیمار کرونا مثبت شناسایی شده که دیروز این آمار به ۴ بیمار رسیده است.

هیهات اظهار کرد: آمار فوتی‌ها در ابتدای طرح ۱۵ مورد بوده است که اکنون به روز‌های بدون فوتی رسیده ایم.

مسئول جامعه بسیج پزشکی خراسان جنوبی ادامه داد: آمار بیماران کرونا مثبت بستری در بیمارستان‌ها در ابتدا ۲۳۶ نفر بوده که دیروز به ۳۸ بیمار رسیده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.