اجرای طرح ملی ناظران سلامت در خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از تلاش شبانه روزی ۲ هزار و ۷۶۵ تیم فعال این جمعیت در قالب اجرای طرح ملی ناظران سلامت در استان خبر داد.

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: طرح ملی ناظرن سلامت همگام با کارشناسان مراکز بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی و بسیجیان سپاه حضرت، ولی عصر (عج) و با هدف تلاش برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا وکنترل این پاندمی در سطح استان کاهش فوتی‌های ناشی از این بیماری آغاز شد و تا کنون نیز با قوت و تلاش بی شائبه همه دست اندرکاران ادامه یافته است.

او با اشاره به ارائه آموزش‌های پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا در بین صاحبان مشاغل از سوی مربیان داوطلب جمعیت هلال احمر، افزود: ۲ هزار و ۷۶۵ تیم فعال از بشردوستان جوان جمعیت هلال احمر نیز در خوزستان بیش از ۳۲ هزار و ۴۶۰ محل که شامل بانک‌ها، اصناف، فروشگاه ها، بازارچه‌ها و بازار‌های روز را تحت پوشش این طرح قرارداده اند.

خدادادی بیان داشت: با همدلی و همراهی جمعیت هلال احمر، دانشگاه‌های علوم پزشکی، سپاه حضرت، ولی عصر (عج)، نیروی انتظامی و اتحادیه‌های صنوف مختلف و در صدر آن توجه و اهتمام مردم شریف خوزستان وضعیت این استان پهناور آبی ارزیابی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با تاکید بر ضرورت حفظ شرایط موجود از حیث کنترل نسبی شیوع این ویروس بر پرهیز از عادی انگاری وضعیت و شکنندگی شرایط از هم استانی‌های عزیز خوزستانی خواست رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به ویژه شستشوی مرتب دست‌ها، استفاده از ماسک و اجتناب از برگزاری دورهمی‌ها را به فراموشی نسپرده ودر این خصوص دقت نظر داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار