برد خانگی خارج از خانه خوشه طلایی ساوه

طبق اعلام سازمان لیگ خوشه طلایی در تهران میزبان چوکا تالش بود و این تیم را برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در ادامه مسابقات لیگ دسته یک فوتبال و از هفته یازدهم و با توجه به نظر سازمان لیگ فوتبال، خوشه طلایی ساوه در خارج از خانه و در تهران میزبان چوکا تالش بود و توانست این تیم را شکست دهد.

در این دیدار که ورزشگاه کارگران تهران برگزار شد نماینده فوتبال استان مرکزی ۲ بریک حریف گیلانی راشکست داد و اگر چه میزبان بود، اما دست پر به خانه برگشت.

با شروع بازی هردو تیم برای باز کردن دروازه حریف تلاش کردند، اما در دقایق آغازین اتفاقی رخ نداد تا اینکه در دقیقه ۴۱ سجاد اژدر دروازه چوکای تالش را گشود.

با این نتیجه نیمه اول به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند، اما در نیمه دوم این حریف گیلانی بود که به وسیله نادر هوشیار در دقیقه ۴۷ گل تساوی را وارد دروازه خوشه طلایی کرد.

نتیجه تساوی تا آخرین دقایق بازی ادامه پیدا کرد تا اینکه در وقت اضافه و در دقیقه ۹۶ کامبیز دهقانی دومین گل را برای خوشه طلایی به ثمر رسان و ۳ امتیاز این بازی را در کارنامه تیم ساوجی ثبت کرد.

خوشه طلایی با این برد و کسب ۳ امتیاز این بازی ۱۳ امتیازه شده و جایگاهش در رده‌ی چهاردهم جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور تثبیت شد دارد و هرچند با انتیازاتش با آرمان گهر رده سیزدهمی برابر است، اما به دلیل تفاضل گل بیشتر بعد از این تیم قرار گرفت.

چوکای تالش هم با ۹ امتیاز در رده شانزدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ برتر ودر منطقه خطر قرار گرفته است.

از حواشی این بازی اینکه خوشه طلایی از دقیقه ۸۰ بازی با اخراج یکی بازیکنانش ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

طبق اعلام سازمان لیگ دیدار تیم‌های خوشه طلایی ساوه و چوکا تالش به دلیل آماده نبودن چمن ورزشگاه شهید چمران شهر ساوه در ورزشگاه کارگران تهران برگزار شد.

خوشه طلایی ساوه آخرین میزبانی خانگی فصل جدید لیگ یک را ۲ دیماه ۹۹ در هفته ششم رقابت‌های لیگ در ورزشگاه شهید چمران ساوه داشت که میزبان مس کرمان بود و شرایط نامطلوب و وجود ماسه درون زمین چمن این ورزشگاه موجب محرومیت خوشه طلایی از میزبانی در خانه شد.

زمین چمن ورزشگاه شهیدچمران ساوه شرایط مناسبی ندارد و باید مسئولان شهری و استانی در این زمینه اقدام کنند و تا زمانی که وضعیت زمین چمن بهبود نیابد در این زمین بازی برگزار نمی‌شود.

وضعیت ورزشگاه شهید چمران ساوه فصل گذشته هم مشکل ساز شد و حدود دو ماه بازی‌های خوشه طلایی در ساوه برگزار نشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.