بازدید از مدارس با هدف حفظ سلامت دانش آموزان

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بازدید از مدارس با هدف حفظ سلامت دانش آموزان از فعالیتهای مهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد احمدیان مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بازدید از مدارس با هدف حفظ سلامت دانش آموزان پس از وضعیت آبی در مشهد، با بهبود شرایط انتقال بیماری و بازگشایی مدارس، بازدید‌های کارشناسان بهداشت از اجرای دستورالعمل های بهداشتی برای حفظ سلامتی دانش آموزان و کادر درمان در راس فعالیت‌ها قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس باید بدون اجبار دانش آموزان برای حضور در کلاس درس و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام شود، افزود: مدارس موظف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند از این رو بازدید‌های محیطی برای همه مدارس به خصوص مدارس حاشیه مشهد انجام و حین بازدید نیز چک لیست‌های لازم تکمیل می‌شود.

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی باید با ظرفیت پایین برگزار شود و مدارسی که دستور‌های بهداشتی را به درستی رعایت نکنند پلمب خواهند شد، ادامه داد: در مدارس رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و سلامت دانش آموزان و کادر آموزشی به خوبی باید حفظ شود.

احمدیان بیان کرد: برای گروه‌های سنی مختلف نیز مراقبت‌های حضوری و غیر حضوری همچون گذشته انجام می‌شود.

او تصریح کرد: خدمات درمانی بیماران کرونایی در مراکز بهداشتی ۱۶ ساعته و مراقبت دیگر گروه‌ها در مراکز پاک انجام می‌شود.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.