درخواست استاندار برای احداث مراکز درمانی در حاشیه شهر‌های قزوین

استاندار از مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور خواست، پوشش‌های درمانی این سازمان در حاشیه شهر‌های قزوین افزایش یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پور استاندار در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور خواست، پوشش‌های درمانی این سازمان در حاشیه شهر‌های قزوین افزایش یابد تا جمعیت بیشتری از استان از این ظرفیت بهره ببرند.

جمالی پور افزود: با توجه به اینکه دنیا به دنبال اقتصاد گردشگری است، میراث طبیعی قزوین می‌تواند یک ظرفیت بی بدیل برای اقتصاد استان و کشور باشد.

او با بیان اینکه، دشت قزوین همواره مورد توجه مسئولان کشور بوده است، افزود: پیش از انقلاب سرمایه گذاری هنگفتی برای اصلاح و نگهداشت دشت قزوین شد و امروز هم مورد توجه مسئولان عالی رتبه کشور بوده و به عنوان یک ظرفیت بزرگ برای گردشگری مطرح شده است.

استاندار با اشاره به اینکه استان قزوین در حوزه صنعتی نیز همچنان پیشرو است، گفت: اولین شهر صنعتی کشور با حضور صنایع مهم در این استان بنا نهاده شد که متأسفانه برخی از آن‌ها به دلایلی همچون سوء مدیریت، با چالش مواجه شده اند.

وی افزود: خوشبختانه رویش‌های دیگری در شهر صنعتی البرز رقم خورده است که یکی از ظرفیت‌های بزرگ تولید این استان محسوب می‌شود.

استاندار گفت: ظرفیت‌های صنعتی موجود در استان قزوین، پتانسیل خوبی برای سازمان تأمین اجتماعی محسوب می‌شوند، چون تمامی نیرو‌های این مجموعه ها، تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند.

جمالی پور با اشاره به اینکه تمامی ظرفیت‌های اقتصادی استان قزوین در خدمت سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد افزود: بسیاری از واحد‌های اقتصادی استان قزوین زیر مجموعه شستا هستند و ظرفیت‌های اقتصادی خوب و عظیمی را در اختیار این سازمان قرار داده اند.

استاندار افزود: استان قزوین در چهارراه مواصلاتی ۱۱ استان کشور قرار دارد و به زودی آزادراه چرمشهر به آبیک نیز افتتاح می‌شود که بهره برداری از آن، رینگ ترددی جنوب به شرق و شمال غرب کشور را تسریع خواهد کرد.

وی افزود: بهره برداری از آزادراه آبیک- چرمشهر، ظرفیت مهم دیگری را به استان قزوین اضافه می‌کند و به جاذبه‌های سرمایه گذاری در این استان می‌افزاید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار