سرپرست تیم‌های ملی فدراسیون بدنسازی:

همه امور تیم‌های ملی زیر نظر سازمان تیم‌های ملی خواهند بود

سلطانی نژاد، سرپرست سازمان تیم‌های ملی فدراسیون بدنسازی گفت: از نحوه برگزاری مسابقات تا اعزام‌ها و در کل تمام امور فنی رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون، زیر نظر این سازمان انجام می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا سلطانی نژاد، سرپرست سازمان تیم‌های ملی فدراسیون بدنسازی اظهار کرد: از رئیس فدراسیون بدنسازی به خاطر اعتمادی که به من داشته است، تشکر می‌کنم. امیدوارم در راه پیش رو موفق باشم و جواب اعتماد او را بدهم.

سرپرست سازمان تیم‌های ملی فدراسیون بدنسازی در خصوص برنامه‌های این سازمان در شروع کار، تصریح کرد: در وهله اول باید دبیرخانه سازمان را تشکیل دهیم. سازمان تیم‌های ملی شامل تمام رشته‌ها اعم از پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، مچ اندازی، پاورلیفتینگ و ... می‌شود. نحوه برگزاری مسابقات، انتخابی ها، اردوها، اعزام‌ها و در کل تمام امور فنی رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون، زیر نظر این سازمان انجام می‌شوند. ان شاءالله بتوانیم به نحو احسن امور را ساماندهی کنیم.

وی درباره برنامه‌ برای جلوگیری و کم شدن اعزام‌های غیر قانونی، بیان کرد: در حال حاضر زیر نظر فدراسیون جهانی IFBB فعالیت می‌کنیم و در تمام مسابقات آسیایی و جهانی با مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان شرکت می‌کنیم. اما اخیراً تعدادی از رشته‌های ورزشی این فدراسیون به فدراسیون NPC انتقال یافته اند.

سلطانی نژاد در پایان افزود: در تورنمنت‌هایی که در NPC برگزار می‌شوند؛ انجام تست دوپینگ جدی گرفته نمی‌شود. به همین خاطر وزارت ورزش و جوانان آن‌ها را به رسمیت نمی‌شناسد و مجوز برون مرزی نمی‌دهد. با کمک رئیس فدراسیون در حال رایزنی‌هایی برای اخذ مجوز از شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان هستیم تا به امید خدا بتوانیم با هماهنگی و بعد از انجام تست دوپینگ و گذراندن مراحل قانونی، تیم‌ها را اعزام کنیم. ان شاءالله که این امر محقق شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار