مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد:

بهره برداری و کلنگ زنی ۱۸ طرح در ایام الله دهه فجر

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از افتتاح ۱۷ طرح و یک کلنگ زنی با صرف ۱۲۶ هزار و ۵۲۲ میلیون ریال اعتبار در ایام الله دهه فجر خبر داد.

 سیدهادی حسینی بیدار,مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان

ضمن اشاره به برخی طرح‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی در ایام الله دهه مبارک فجر امسال در استان گفت: به منظور خدمت رسانی به مردم شریف استان، امسال نیز همچون سالیان گذشته طرح‌هایی به بهره برداری میرسد که از آن جمله می‌توان به ترمیم حوضچه و تکمیل ابنیه و تاسیسات اکسیلاتور شماره ۵ با صرف ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی اشاره کرد.

او با بیان اینکه اجرای بخش دوم خط انتقال آب تالوار به ینگیجه نیز در لیست طرح‌های قابل افتتاح دربهمن ماه امسال قرار دارد عنوان کرد: این طرح  با صرف ۶ هزارو ۳۵۶ میلیون ریال اعتبار به بهره برداری میرسد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در ادامه به طرح اجرای شبکه داخلی و استاندارد سازی انشعابات آب روستای ده دلیان شهرستان همدان اشاره و بیان کرد: این طرح نیز با هزینه کرد ۲ هزارو ۱۱۱ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی طی ایام الله دهه فجر سال جاری بهره برداری می‌شود.

حسینی بیدار همچنین با بیان این نکته که بازسازی شبکه‌های فرسوده نیز همواره در دستور کار شرکت بوده است، اظهارداشت: به همین منظور اصلاح و بازسازی شبکه آب روستای نهران با صرف ۳۲۵ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی عملیاتی شده است.

او ازبهره برداری از مخزن ۵۰۰ متر مکعبی دوقلوی روستای ورفجین با صرف ۵ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، اجرای خط آبرسانی از روستای فقیره به روستای چشین با هزینه کرد ۹ هزارو ۷۹۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، شهرداری و نیکوکاران خبر داد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در ادامه به اجرای یک هزارو ۷۵۰ متر خط توزیع آب در زمین‌های تفکیکی شهرک فرهنگیان با هزینه کرد ۲ هزار و ۸۷۰ ملیون ریال از محل اعتبارات استانی، آبرسانی به روستای علی آباد دمق با صرف ۵۸ هزارو ۶۴۳ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی اشاره کرد.

 حسینی بیدار طرح‌های حصارکشی مخزن و فنس کشی چاه روستای کوهانی ن با صرف ۵ هزارو ۶۰۰ میلیون ریال وفنس کشی مخزن و بهسازی چشمه روستای بابا رستم نهاوند با هزینه کرد ۲ هزارو ۶۳ میلیون ریال از پروژه‌های قابل افتتاح در این ایام برشمرد.

او ضمن اشاره به اجرای ۲.۵ کیلومتر خط انتقال روستای رودآور با صرف ۲ هزار میلیون ریال عنوان کرد: طرح اجرای ۴.۲ کیلومتر شبکه توزیع آب روستای گردیان شهرستان نهاوند با صرف ۲ هزارو ۶۱۴ میلیون نیز در این ایام قابل بهره برداری است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان تجهیز، فنس کشی چاه و ساخت ایستگاه پمپاژ شماره یک مجتمع فتح آباد با صرف ۴ هزارو ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و اجرای خط برق ایستگاه پمپاژ شماره یک مجتمع فتح آباد به طول ۶۰ متر و صرف یک هزارو ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار را در لیست پروژه‌های قابل بهره برداری در دهه فجر سال جاری عنوان کرد.

حسینی بیدار ضمن اشاره به پروژه قابل بهره برداری چاه آب شرب روستای احمد آباد شهرستان اسدآباد، بیان کرد:این طرح نیز با هزینه کرد یک هزارو ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری میرسد.

او اجرای خط برق چاه در شهرستان اسدآباد با صرف یک هزارو ۲۰۰ میلیون ریال و اجرای محوطه سازی و فنس کشی چاه در شهرستان مذکور با صرف ۴۰۰ میلیون ریال را از جمله طرح های قابل افتاح در دهه فجر سال جاری برشمرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در ادامه به کلنگ زنی پروژه جمع آوری فاضلاب کوی حصار مطهری از محل اعتبارات استانی اشاره کرد.

حسینی بیدار در نهایت عنوان کرد: برهمین اساس درایام الله دهه فجر سال جاری ۷ پروژه در شهرستان همدان با صرف ۴۶ هزارو ۴۵۲ میلیون ریال، یک پروژه در شهرستان ملایر با صرف ۵۸ هزارو ۶۴۳ میلیون ریال، ۳ پروژه در شهرستان نهاوند با صرف ۱۰ هزارو ۲۷۷ میلیون ریال، ۳ پروژه در شهرستان تویسرکان با صرف ۷ هزارو ۸۰۰ میلیون ریال، و ۳ پروژه در شهرستان اسدآباد با صرف ۳ هزارو ۳۵۰ میلیون ریال آماده بهره برداری و کلنگ زنی است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.