مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نرماشیر گفت: ۱۲ طرح صنایع تبدیلی، کشاورزی و آب و خاک در شهرستان نرماشیر طی دهه فجر به بهره برداری می رسند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا قهری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نرماشیر گفت: طی ایام الله دهه فجر، ۱۲ طرح کشاورزی و صنایع تبدیلی، شامل ۲ طرح آب و خاک، ۳ طرح گلخانه و ۷ طرح سردخانه در شهرستان نرماشیر با اعتبار قریب به ۱۶۱ میلیارد ریال که بیش از ۵ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می‌رسند و ۳۶ شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

او افزود: طرح‌های آب و خاک، شامل یک طرح آبیاری کم فشار در سطح ۳۴ هکتار با هزینه کرد ۲ هزار و ۸۵۰ میلیون ریال که ۲ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است و یک طرح آبیاری بارانی در سطح ۲۸ هکتار با هزینه کرد اعتبار ۳ هزار و ۸۴۰ میلیون ریال که ۳ هزار میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است، در این ایام به بهره برداری می‌رسند.

قهری بیان کرد: ۳ طرح گلخانه در سطوح ۳ هزار و ۷۶۲؛ ۵ هزار و ۴۰ و ۵ هزار و ۱۸۴ مترمربع با ظرفیت تولید ۵۵، ۸۵ و ۸۶ تن گوجه فرنگی در این ایام به بهره برداری می‌رسند و ۲۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.

او تصریح کرد: ۷ واحد بسته بندی و سردخانه نیز از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در این ایام است که با افتتاح این واحدها ، ۸ شغل به اشتغال زایی منطقه افزوده می‌شود.

انتهای پیام/ م 

برچسب ها: دهه فجر ، اشتغال زایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.