رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا:

قانون مبارزه با مواد مخدر در دست تدوین است/ حل خلاء‌های مبارزه با اعتیاد با اصلاح قانون

سردار کریمی گفت: با پیگیری قوه قضاییه قانون جدید مبارزه با مواد مخدر در دست تدوین است و بسیاری از مشکلات در حوزه مبارزه با مواد مخدر حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار کریمی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، در مراسم افتتاح همزمان ۲۴ مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان، اظهار کرد: در گذشته عرصه مبارزه با مواد مخدر را برخورد‌های قهری می‌دیدند، اما درحال حاضر در تمام عرصه‌های پیشگیری، درمان و... دستگاه‌های مختلف اقدامات خوبی دارند.
 
وی گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر با قاچاق مواد مخدر از نقطه صفر مرزی تا درون شهرها، برخورد می‌کند، ۹۰۰ تن مواد مخدر کشف شده است این کشف باعث شده از ورود ۹۰۰ تن مواد مخدر به بازار مصرف پیشگیری شود.
 
سردار کریمی با اشاره به اینکه جمع آوری معتادان یکی از دغدغه‌های مردم بوده است، گفت: برخی از محلات، نقاط آلوده هستند با پیگیری قوه قضاییه قانون جدید مبارزه با مواد مخدر در دست تدوین است و بسیاری از مشکلات در حوزه مبارزه با مواد مخدر حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا بیان کرد: به حمایت از خانواده‌های آسیب دیده لازم است توجه ویژه‌ای شود. آن خانواده‌هایی که سرپرست خانواده به عنوان مجرم در زندان است و یا به عنوان معتاد شناخته شده اند باید حمایت‌های لازم از آن‌ها شود.
 
وی خاطرنشان کرد: باید برای صیانت از درمان بعد از خروج فکری کرد، هزینه‌های زیادی برای درمان معتادان می‌شود، باید کاری کنیم که بازگشت آن‌ها به اعتیاد کاهش پیدا کند تا این هزینه‌های صرف می‌شود بیهوده نباشد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار