امروز در جلسه شورای عالی بورس چه گذشت؟

بعد از گذشت یک هفته از استعفای رئیس قبلی سازمان بورس امروز ، محمد دهقان دهنوی معاون وزیر اقتصاد به سمت ریاست این سازمان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از گذشت یک هفته از استعفای حسن قالیباف اصل از منصب ریاست سازمان بورس، امروز مورخ ۷ بهمن ۹۹  طی جلسه شورای عالی بورس که در  وزارت اقتصاد برگزار شد، محمد علی دهقان دهنوی معاون اقتصادی وزیر اقتصاد و امور دارایی  با حداکثر آراء به عنوان رئیس جدید سازمان بورس منصوب شد.

در جلسه شورای علی بورس چه گذشت؟

سوابق محمد دهقان دهنوی

دکترای علوم اقتصادی از دانشگاه تربیت مدرس 

 عضو هیات‌مدیره بانک مسکن

 معاون وزیر اقتصاد در وزارت امور اقتصادی و دارایی

عضویت در هیات علمی گروه مالی و بانکداری دانشگاه علامه طباطبایی

معاونت آموزشی موسسه عالی آموزش بانکداری ایران 


بیشتر بخوانید


مجلس گزینه ای را برای ریاست سازمان بورس معرفی نکرد

محسن علیزاده عضو ناظر مجلس در  شورای عالی بورس در گفت و گو با خبرنگار بورس باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با انتصاب دهقان دهنوی رئیس جدید سازمان بورس، گفت: به نظر می رسید باید برای مدیریت سازمان بورس کسی انتخاب می شد که آشنایی کافی با بازار و عمق آن داشته باشد، حال با توجه به آنکه محمد دهقان دهنوی آشنایی چندان زیادی با بازار سرمایه ندارد به نظر می‌آید نمی تواند  عملکرد چندان خوبی  را از خود به نمایش بگذارد.

او افزود: عده ای می گویند که مجلس در تلاش بود گزینه مد نظر خود را بر کرسی ریاست بنشاند در حالی که اینگونه نبود ما حتی گزینه ای را هم معرفی نکرده بودیم ، فقط  می خواستیم فردی بر کرسی ریاست بنشیند که صلاحیت داشته باشد به طوری  که بتواند سرمایه از دست رفته مردم را بازگرداند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهرفرنگ
۲۰:۳۵ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
این همه افزایش سرمایه و حق تقدم برای چیه ؟؟؟ نوسان کم داریم ، باز حق تقدم پشت افزایش سرمایه ، قیمت میکشن پایین ، کی بره آدرس فلان پول حق تقدم بده ، سامانه سجام داریم ، نون و ماست هم داریم ، همش سهم رو دارن ریز می کنند ، نه خیلی ریال گرانقیمت شده ، صف بانک فلان ، فرم فلان ، چه مسخره بازیه ، اینجوری که اینها بورس را مدیریت میکنند که یه خارجی سرمایش رو بیارد بورس را میزاره تو جیبش میره ؟
آخرین اخبار