تمسخر MacBook Pro در تبلیغات Surface Pro 7

شرکت مایکروسافت در تبلیغات جدید Surface نوار لمسی MacBook Pro اپل را به سخره گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مایکروسافت عادت دارد که برای تبلیغات Surface خود، مقایسه‌ای بین این محصول با Mac انجام بدهد و این بار به مقایسه Touch Bar اپل پرداخته است. در تبلیغات تلویزیونی جدید که در جریان بازی‌های قهرمانی NFL یکشنبه شب پخش شد، مایکروسافت MacBook Pro اپل را در برابر Surface Pro 7 این شرکت قرار داد. این اولین باری است که مایکروسافت در یک تبلیغ تلویزیونی Touch Bar اپل را مسخره می‌کند. در این تبلیغات گفته شد: Mac این نوار کوچک را به کاربران می‌دهد، اما چرا آن‌ها نمی‌توانند یک صفحه لمسی کامل به کاربر بدهند؟ این سوال از پسری که در حال مقایسه این دو لپ تاپ است پرسیده می‌شود. این چیزی است که برخی از کاربران MacBook Pro خواهان آن شده‌اند. گفته می‌شود که اپل اکنون در حال برنامه‌ریزی برای طراحی مجدد MacBook Pro در اواخر امسال است. شایعه شده است که تاچ بار با کلیدهای عملکرد فیزیکی جایگزین می‌شوند.


بیشتر بخوانید


ویژگی‌های لپ تاپ Surface Pro 7

در جای دیگری از تبلیغات، مایکروسافت سعی می‌کند Surface Pro 7 را به عنوان یک وسیله بازی معرفی کند. این آگهی ادعا می‌کند: این یک دستگاه بازی بسیار خوب است در حالی که لپ تاپ Surface Pro 7 با گرافیک یکپارچه Intel قادر به اجرای جدیدترین بازی‌های رایانه‌ای با نرخ فریم قابل قبول نیست.

مایکروسافت پیش از این Surface Pro خود را با MacBook Air مقایسه کرده و به طور کلی اعلام کرده که Mac ها را عوض کنید و به جای آن یک Surface Laptop تهیه کنید. این آخرین تبلیغ همچنین به Surface Pro 7 قدیمی‌تر متمرکز است که اکنون برای مشاغل و مدارس با Surface Pro 7 Plus جایگزین شده است. مدل جدید شامل باتری بزرگتر، پردازنده های 11th Gen اینتل، SSD قابل جابجایی و LTE است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.