بازگشایی مقر دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در مراکش

رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه مقر دیپلماتیک خود را در مراکش بازگشایی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، رژیم صهیونیستی از ورود هیئت دیپلماتیک خود به مراکش برای ارتقای روابط با این کشور خبر داد.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بر اساس توافقنامه‌ای که برای ارتقا روابط با مراکش صورت گرفت، هیئت دیپلماتیک ما روز سه شنبه در رباط، فعالیت خود را آغاز کرد.

مراکش چهارمین کشور عربی است که در ماه‌های اخیر توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را امضا کرده است.

«دیوید گورین»، ریاست هیئت دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در مراکش را بر عهده دارد و امروز وارد «رباط»، پایتخت مراکش شده است.

رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اطلاع داد:  دیوید گورین و کارکنان وی تلاش خود را در جهت پیشبرد گفتگوی سیاسی، گردشگری، اقتصاد و روابط فرهنگی با مراکش انجام خواهند داد.

دو روز پس از آنکه رژیم صهیونیستی سفارت خود را در ابوظبی افتتاح و کابینه امارات تأسیس سفارت در تل آویو را تأیید کرد، رژیم صهیونیستی از افتتاح کنسولگری خود در دبی خبر داد.از فعالیت  سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین نیز چند هفته می‌گذرد.

الی کوهن، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی نیز دیروز برای اولین بار هیئت رسمی را به سودان هدایت کرد تا در مورد پیشبرد عادی سازی روابط با این کشور بحث کند.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفته است که قصد دارد عادی سازی روابط بین رژیم صهیونیستی با امارات، بحرین، سودان و مراکش و دیگر کشورها که بخشی از فشار نهایی سیاست خارجی دولت ترامپ در گذشته بود را ادامه دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
حالا فهمیدید که چرا چند سال پیش سودان را به دو قسمت شمال و جنوب تقسیم کردند ؟
آخرین اخبار