کمک ۲۵۰میلیارد تومان مردم استان سمنان به رزمایش مواسات

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: مردم و خیرین بیش از ۲۵۰میلیارد تومان به رزمایش مواسات در استان سمنان کمک کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان در جلسه هماهنگی اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: از زمان آغاز شیوع کرونا در استان قرارگاهی تحت عنوان امام حسن مجتبی (ع) راه اندازی شد و کارگروه‌های مختلف در این قرارگاه فعالیت می‌کنند.

او افزود: فعالیت بیش از ۵۰۰پایگاه مقاومت بسیج به عنوان پایگاه‌های سلامت و فعالیت بیش از ۶۰کارگاه تولید ماسک از جمله دیگر اقدامات در ایام شیوع کرونا در استان بوده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان ادامه داد: گروه‌های جهادی مختلف در خصوص تدفین و تغسیل اموات کرونایی و دوخت ماسک و ... فعالیت کرده اند تا مشکلات و دغدغه‌های مردم کاهش یابد.

سرهنگ خالقیان تصریح کرد: ۶۰هزار خانواده نیازمند در استان شناسایی شدند که تا کنون مردم و خیرین بیش از ۲۵۰میلیارد تومان به رزمایش مواسات در استان کمک کرده اند و بیش از ۵۲هزار سبد معیشتی در مرحله سوم مواسات بین مردم توزیع شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: در طرح شهید سلیمانی همکاری مردم و بسیجیان و دانشگاه‌های علوم پزشکی منجر به کاهش تعداد فوتی و بستری در استان شده و است.

معاون سلامت و دفاع زیستی سازمان بسیج کشور نیز در این جلسه گفت: هم گرایی و هم افزایی در اجرای طرح شهید سلیمانی نکته مهمی است که خوشبختانه این هم افزایی در استان سمنان وجود دارد.

چشمی افزود: سازمان بهداشت جهانی برای کشور ایران فوت بیش از هزار نفر را در این ایام پیش بینی کرده بود که خوشبختانه با اجرای طرح شهید سلیمانی در حال حاضر تعداد فوتی‌ها به کمتر از صد رسیده است.

او ابراز داشت: شواهد نشان می‌دهد که میزان مرگ و میر و بیماران بستری ناشی از کرونا بعد از اجرای طرح شهید سلیمانی حدود ۸۰درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.