ذوب آهن اصفهان رکورددار تساوی در لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بعد از برگزاری ۱۲ دیدار در لیگ برتر، بیشتر از تمام تیم‌های حاضر در مسابقات تساوی کسب کرده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که در بحران شدیدی قرار دارد و رحمان رضایی سرمربی این تیم در آستانه اخراج از ذوب آهن می‌باشد، تا کنون فقط ۸ امتیاز در لیگ برتر کسب کرده است.

نکته جالب وضعیت ذوب آهن در جدول لیگ برتر فوتبال، رکورد گاندو‌های اصفهانی در گرفتن تساوی از رقبا است. در لیگ برتر بیستم هیچ تیمی به اندازه ذوب آهن اصفهان تساوی به دست نیاورده است. نماینده اصفهان تا به الان در ۸ بازی به تساوی رسیده است و هیچ پیروزی کسب نکرده است.

مدیران باشگاه ذوب آهن که به رحمان رضایی اولتیماتوم گرفتن امتیازات لازم در بازی‌های آینده را داده بودند، باید منتظر باشند تا ببیند رحمان رضایی در بازی با تیم نساجی مازندران چه نتیجه‌ای کسب می‌کند.

تیم فوتبال سایپا بعد از ذوب آهن با ۷ مساوی در رتبه دوم مساوی‌های لیگ برتر و پرسپولیس، آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان نیز با ۶ بازی مساوی در رده سوم بازی‌های یک امتیازی لیگ برتر قرار دارند.

دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، روز جمعه ۱۰ بهمن  و از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید وطنی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار