امکان اندازه‌گیری‌ ضربان قلب و فشار خون با ساعت‌های سامسونگ

شرکت سامسونگ اعلام کرد امکان اندازه گیری ضربان قلب و فشار خون با ساعت‌های هوشمند این شرکت در ۳۱ کشور جهان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فشارخون بالا یک مشکل جدی پزشکی است که طبق تحقیقات می‌تواند موجب آسیب رسانی به مغر، قلب و کلیه شود. در صورتی که این بیماری به صورت صحیح مدیریت نشود موجب بیماری‌های قلبی و سکته مغزی خواهد شد. پس از مدتی طولانی سامسونگ سرانجام در ساعت‌های هوشمند Galaxy Watch3 و Galaxy Watch Active2 پشتیبانی از نوار قلب (ECG) و فشار خون را به کاربران ارائه می‌دهد. به تازگی نیز به برنامه سامسونگ Health Monitor مارک CE برای انطباق با استانداردهای بهداشت، ایمنی و حفاظت از محیط زیست در منطقه اقتصادی اروپا اعطا شد.


بیشتر بخوانید


اندازه‌گیری‌ ECG و فشار خون

کمک برنامه Samsung Health به افراد مبتلا به فشار خون

آقای Taejong Jay Yan مدیر بخش سلامتی سامسونگ می‌گوید که اپلیکیشن Samsung Health Monitor این ظرفیت را دارد تا به میلیون‌ها انسان در سراسر جهان که به فشار خون بالا مبتلا هستند کمک کند. این تنها یک نمونه از توانایی‌های سامسونگ در به‌کارگیری سخت‌افزارهای سطح بالای خود و نوآوری‌های نرم‌افزاری است تا تجربه استفاده از دستگاه‌های همراه ارتقا دهد.

اکنون کاربران در ۲۷ کشور عضو EEA در کنار انگلیس، شیلی، اندونزی و امارات متحده عربی می‌توانند فشار خون خود را گرفته و ECG خود را مستقیما از ساعت‌های هوشمند سازگار خود مشاهده کنند. تا پیش از این دو سرویس مذکور، فقط در کره جنوبی و ایالات متحده در دسترس بود. به روزرسانی جدید برنامه Samsung Monitor  از ۴ فوریه در دسترس خواهد بود و طبق یک برنامه تدریجی عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار