فرزند شهید همت نوشت:

امان از وقتی که دلت گرفته باشد و خاطره هم بخوانی

پسر شهید همت با انتشار خاطره ای از پدر شهیدش در فضای مجازی از او یاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی همت، فرزند شهید محمدابراهیم همت، با انتشار تصویری از کودکی خودش در آغوش پدر شهیدش خاطره‌ای را از ایشان در قالب پستی در فضای مجازی منتشر کرد.

شهید همت، از فرماندهان سپاه پاسداران در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بودند که در ۱۷ اسفند ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات خیبر جزیره مجنون بر اثر اصابت گلوله و جدا شدن سر از بدنشان به شهادت رسیدند.


بیشتر بخوانید


فرزند شهید همت در این پست نوشت:

" به رخت خواب‌ها تکیه داده بود. دستش را روی زانوش که توی سینه اش کشیده بود، دراز کرده بود و دانه‌های تسبیحش تندتند روی هم می‌افتاد، منتظر ماشین بود، دیرکرده بود.
مهدی دورو برش می‌پلکید. همیشه با ابراهیم غریبی می‌کرد، ولی آن روز بازیش گرفته بود. ابراهیم هم اصلاً محل نمی‌گذاشت. همیشه وقتی می‌آمد مثل پروانه دور ما می‌چرخید، ولی این بار انگار آمده بود که برود. خودش می‌گفت «روزی که من مسئله‌ی محبت شما را با خودم حل کنم، آن روز، روز رفتن من است.»
عصبانی شدم و گفتم «تو خیلی بی عاطفه ای، از دیشب تا حالا معلوم نیست چته.» صورتش را برگردانده بود و تکان نمی‌خورد. برگشتم توی صورتش. از اشک خیس شده بود.

بند‌های پوتینش را یک هوا گشادتر از پاش بود، با حوصله بست. مهدی را روی دستش نشاند و همین طور که از پله‌ها پایین می‌رفتیم گفت «بابایی! تو روز به روز داری تپل‌تر می‌شی. فکر نمی‌کنی مادرت چطور می‌خواد بزرگت کنه؟» و سفت بوسیدش.

چند دقیقه‌ای می‌شد که رفته بود. ولی هنوز ماشین راه نیفتاده بود. دویدم طرف در که صدای ماشین سرجا میخ کوبم کرد. نمی‌خواستم باورکنم. بغضم را قورت دادم و توی دلم داد زدم «اون قدر نماز می‌خونم و دعا می‌کنم که دوباره برگردی.»

پ. ن:
امان از وقتی که دلت گرفته باشد و خاطره هم بخوانی، امان از وقتی که تو آن مهدی باشی"

در ادامه این پست را مشاهده می‌کنید:

امان از وقتی که دلت گرفته باشد و خاطره هم بخوانی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۲ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
روحشان شاد..این مسئولین فردا قیامت چطور میخواهند جواب خون شهدا رو بدهند...کدام مسئول رو میشود از لحاظ ساده زیستی با معلم عزیز شهید رجایی مقایسه کرد کدام مسیول ادعا میتونه بکنه که سلامت زندگی کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
روحشون شاد.ان شالله با پیامبر محشور بشن
آخرین اخبار