رهبر انقلاب: شهید همت واقعاً یک اسطوره است

صفحه مجازی" دفاع مقدس" وابسته به دفتر رهبر انقلاب، به مناسبت سالگرد شهادت شهید همت، عکس نوشته ای از بیانات رهبر انقلاب درباره این شهید بزرگوار را منتشر کرد.

رهبر انقلاب: شهید همت واقعا یک اسطوره است به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید محمدابراهیم همت به همراه جمعی از همرزمان خود در گردان عمار، در ۱۷ اسفند سال ۶۲ در منطقه طلائیه در جریان عملیات خیبر به فیض شهادت نائل آمد. شهید همت که در ۱۲ فروردین ۱۳۳۴ در شهرضای اصفهان به دنیا آمد، یکی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمان جنگ بود. وی همچنین سابقه حضور در جنگ لبنان و رژیم صهیونیستی را نیز داشت. عملیات خیبر یکی از مهم‌ترین عملیات‌های ایران در جنگ با عراق محسوب می‌شد که حاج ابراهیم در جریان همین عملیات به شهادت رسید.

به مناسبت سالگرد شهادت شهید همت، صفحه اینستاگرام "دفاع مقدس" از صفحات منتسب به دفتر رهبر معظم انقلاب، بخشی از بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای درباره شهید همت را منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید.

شهید همت؛ اسطوره بزرگ و ماندگار
‌‌
رهبر انقلاب اسلامی: دفاع مقدّس موجب شد که هرکدام از جوانان معمولی و عادی ما که در این بوته‌ی آزمایش، بیشتر حرکت کردند و پیشرفت کردند، در مقامات انسانی و علوّ مرتبه‌ی انسانی بالاتر بروند. این شخصیّت‌های برجسته و مهم، همّت‌ها، خرّازی‌ها، شما خیال میکنید [چگونه بودند؟] شهید همت که واقعاً یک اسطوره است یا شهید خرّازی که یک اسطوره است، جوان‌های معمولی بودند؛ جنگ [بود که] این‌ها را تبدیل کرد به این شخصیّت‌های برجسته و بزرگ و حقیقتاً ماندگار. ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
‌‌‌‌‌۱۷ اسفند سالروز شهادت شهید محمد ابراهیم همت

رهبر انقلاب: شهید همت واقعا یک اسطوره است

انتهای پیام/

برچسب ها: رهبر انقلاب ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار