فرماندار بافق:

خدمت رسانی مسئولان به مردم باید تاثیر گذار باشد

طلایی مقدم گفت: حضور مردم در تمامی عرصه‌ها نشان دهنده پایداری آن‌ها به آرمان‌های نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مهدی طلایی مقدم، فرماندار بافق در نشست هماهنگی برنامه‌های ستاد دهه فجر شهرستان بافق که با حضور مسئولان ادارات شهرستان در محل سالن اجلاس حاج شیخ محمد تقی بافقی برگزار شد، گفت: در جریان تشییع و تدفین شهدای گمنام در بافق با وجود مشکلات اقتصادی و مسائل پیرامون شیوع کرونا، مردم بافق با شکوه و با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی حضور پیدا کردند.

او با بیان اینکه همه ساله در برخی رویداد‌های مهم مانند ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برخی افراد معاند در داخل و خارج از کشور سخنان مغرضانه‌ای را درباره انقلاب اسلامی  و مردم بیان می‌کنند، افزود: این حضور اخیر مردم بافق برای تشییع شهدای گمنام نشان دهنده پایداری مردم به آرمان‌های نظام و انقلاب است و این موضوع مسئولیت ما را صد چندان می‌کند که بیشتر به مسائل اقتصادی و فرهنگی رسیدگی کنیم.

طلائی مقدم با بیان شجاعت‌های مردم بافق در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی همچنین در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: مسئولان باید به گونه‌ای به مردم خدمت رسانی کنند که در زندگی مردم تاثیر مستقیم و ملموس داشته باشد.

او با بیان اینکه دیار بافق به دار الشجاعه معروف است، تصریح کرد: این لقب بر گرفته از فرهنگ مردم بافق است به طوری که بافق در دوران دفاع مقدس به نسبت جمعیت بیشترین داوطلب و در برای مدافعان حرم نیز شهرستان بافق بیشترین متقاضی را داشته است.

فرماندار بافق در خصوص برنامه ریزی‌های ستاد دهه فجر شهرستان، گفت: شروع برنامه‌های دهه فجر با ۱۲ بهمن و ورود حضرت امام خمینی (ره) به ایران است که همزمان با این تاریخ گلباران تمثال حضرت امام (ره) و دیدار با امام جمعه بافق با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود و همچنین کنگره سرداران شهید شهرستان در دهه فجر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.