انهدام باند زورگیران عباس آباد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۳ سارق زورگیر در عباس آباد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جلیل موقوفه ای بیان داشت: نیمه شب گذشته ماموران کلانتری ۱۰۴ "عباس آباد"، هنگام گشت زنی، متوجه درگیری میان چند نفر در اطراف یک دکه روزنامه فروشی شدند و برای بررسی موضوع تغییر مسیر داده و به محل درگیری مراجعه کردند.

وی عنوان کرد: ماموران پس از حضور در محل و بررسی‌های اولیه، متوجه شدند ۳ مرد جوان با مراجعه به دکه روزنامه فروشی و نشان دادن چیزی شبیه اسلحه مرد روزنامه فروش را تهدید کرده اند و مقادیری از اموال وی را سرقت کرده و قبل از رسیدن ماموران از محل گریخته اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی تصاویر دوربین مداربسته دکه روزنامه فروشی مشخص شد، سارقان از افراد سابقه دار و زورگیر هستند، گفت: در رصد‌های اطلاعاتی متهمان شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی دستور دستگیری آنان اخذ شد.

سرهنگ موقوفه‌ای گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهمان شناسایی و صبح امروز هر ۳ متهم دستگیر و پس از انتقال به کلانتری به ۱۰۰ فقره زورگیری معترف شدند.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: پس از سرقت عابر بانکشان بلافاصله به خودپرداز بانک مربوط مراجعه و با استفاده از خدمات بدون کارت، کارت خود را مسدود و از ورود خسارت بیشتر جلوگیری کنند.


بیشتر بخوانید

بازداشت زورگیران مسافرکش نما در تهران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
دست سارقا رو كه قط نميكنين حداقل انگشتاي زورگيرا رو قط كنين
آخرین اخبار