لزوم تولید محتوای فرهنگی مضرات مخرب مواد مخدر در فضای مجازی

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری سیرجان خواستار تولید محتوای فرهنگیِ مضرات مخرب مواد مخدر بر روی افراد جامعه در بستر شبکه‌ شاد و فضای مجازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیرجان با ریاست معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان و با حضور فرمانده نیروی انتظامی و مدیران ادارات مرتبط در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

سید رحیم رضوی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری سیرجان در این جلسه گفت: بهترین راه پیشگیری و مقابله با مواد مخدر، فرهنگ‌سازی است و تحقق آن به حمایت همه جانبه دستگاه‌های اجرایی، متولیان و خانواده‌ها نیاز دارد.

او با تاکید بر اینکه مبارزه با موادمخدر تنها وظیفه دستگاه قضا و نیروی انتظامی نیست، تصریح کرد: برای موفقیت در بحث مبارزه با مواد مخدر و پدیده شوم اعتیاد همه مسئولین باید احساس مسئولیت کنند.

او فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب  به خانواده‌ها نسبت به آثار سوء مصرف مواد مخدر را از مهمترین موارد در کاهش اعتیاد دانست و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی مدارس باید شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با همکاری آموزش و پرورش، اداره بهزیستی، شهرداری و سایر ادارات متولی نسبت ایجاد تولید محتوای فرهنگیِ مضرات مخرب مواد مخدر بر روی افراد جامعه در فضای مجازی و نیز برای دانش آموزان در بستر شبکه‌ شاد اقدام کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار