مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان:

کنگره ملی زنان شهید و جانباز در لرستان برگزار می‌شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان از برگزاری کنگره ملی هزار و ۷۰۰ زن شهید و جانباز به مناسبت ایام الله دهه فجر در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،  ناهید پرویزپور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: کنگره ملی هزار و ۷۰۰ زن شهید و جانباز به مناسبت ایام الله دهه فجر در این استان برگزار می‌شود.

 ناهید پرویزپور روز چهارشنبه در تشریح برنامه‌های دهه فجر کارگروه بانوان و خانواده افزود: زنان نقش بزرگی در هشت سال دفاع مقدس ایفا کرده اند در حالیکه کمتر به این مهم پرداخته شده است.

او با اشاره به اینکه لرستان ۵۰۰ شهیده را تقدیم نظام و انقلاب کرده است اظهار داشت: جزییات و چگونگی برگزاری این کنگره به زودی اعلام می‌شود.

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان همچنین تجلیل از مادران و همسران شهدا، نشست با خانواده‌های ایثارگر شهرداری خرم‌آباد، تجلیل از بانوان نخبه و افتتاح صندوق‌های اعتباری خُرد زنان روستایی الیگودرز را از دیگر برنامه‌های دهه فجر برشمرد.

پرویزپور گفت: افتتاح کانون فرهنگی و اجتماعی زنان شهرستان سلسله، برگزاری نمایشگاه و فروشگاه دستاورد‌های زنان در حوزه مشاغل خانگی و صنایع دستی بروجرد و حضور بانوان دستگاه‌های اجرایی در آیین اهدای خون همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد.

او دیدار با زنان سرپرست خانوار کارآفرین تحت پوشش بهزیستی، نشست تخصصی با نمایندگان دختران دبیرستانی با موضوع تبیین دستاورد‌های انقلابی برای بانوان و برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع زن، سیره فاطمی، انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های استان را از دیگر برنامه‌های دهه فجر حوزه بانوان بیان کرد.

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان ادامه داد: علاوه بر دیدار نمایندگان بانوان دستگاه‌های اجرایی با نماینده ولی فقیه در لرستان و برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی ویژه زنان شاغل، برگزاری جشنواره مد و لباس ایرانی‌اسلامی و بازی‌های بومی و محلی ویژه زنان روستایی در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.