۲۵ زندانی جرایم غیرعمد فردا در مازندران آزاد می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علی استادی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی مازندران گفت: ۲۵ زندانی نیازمند و جرایم غیرعمد فردا در قالب ویژه برنامه‌ای با حضور خیران آزاد می‌شوند و به آغوش خانواده بر می‌گردند.

او توجه به اقشار و خانواده‌های نیازمند زندانیان را از مهمترین برنامه‌های این نهاد دانست و افزود: طرح کمک‌های مومنانه تاکنون درهشت مرحله برنامه ریزی و اجرا شده و در این طرح، ۸ هزار و ۲۰۰ سبد معیشتی به ارزش بیش از سه میلیارد تومان میان نیازمندان توزیع شده است.

استادی ارائه ۹۷۰ مورد کمک‌های بهداشتی و پزشکی، اهدای ۲۶ مورد جهیزیه به ارزش ۳۹۰ میلیون تومان به نوعروسانی که پدر یا مادرشان زندانی بودند را از دیگر برنامه‌های حمایتی این نهاد برشمرد و گفت: ساخت، مرمت و تجهیز خانه‌های مددجویان زندانی، دیگر طرح حمایتی اداره کل امور زندان‌های مازندران است که تاکنون ۱۰ مسکن مددجویان با اعتبار ۸۰ میلیون تومان مرمت شده است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی مازندران خواستار مشارکت و همراهی مردم برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرمالی شد و گفت: ۳۸ رشته مهارتی وفنی و حرفه‌ای به زندانیان آموزش داده می‌شود تا پس از آزادی، بتوانند کسب و کار راه اندازی کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار