کلهر: مسئولان باید حمایت های بیشتری از رشته پارا اسکی داشته باشند

اسکی باز رشته پارا اسکی کشورمان درحاشیه برگزاری مسابقات بین المللی پارا اسکی آلپاین توضیحاتی را بیان کرد.

صادق کلهر، پارا اسکی باز ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حواشی و نحوه برگزاری سومین و چهارمین دوره مسابقات بین المللی اسکی آلپاین اظهار داشت: مسابقات امروز در رشته مارپیچ کوچک و در رشته پارا آلپاین برگزار شد.

کلهر ادامه داد: کیفیت برگزاری مسابقات بسیار خوب بود، ورزشکاران نسبت به دفعات قبل خیلی خوب کار کردند و رنکینگ و امتیازی که کسب کردند خیلی بهتر از قبل بود.

اسکی باز کشورمان در ادامه گفت: دیروز هم مسابقات مارپیچ بزرگ با کیفیت بسیار بالا در پیست بین المللی اسکی دیزین برگزار شد و خدا را شاکرم که توانستم در این دوره از مسابقات مقام اول را کسب کنم و انشاالله بتوانیم برای مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۲ چین نمایندگان خوبی برای کشورمان باشیم.

نیازمند حمایت بیشتر مسئولین هستیم

صادق کلهر همچنین درباره امکانات رشته پارا اسکی و شانس ورزشکاران این رشته برای کسب مدال در پارالمپیک گفت: با توجه به برنامه ریزی ای که کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین انجام دادند، شرایط خوبی داریم اما با توجه به نوسانات قیمت ارز و تجهیزات ما که از کشورهای اروپایی وارد می شود، نیازمند حمایت بیشتر مسئولین هستیم تا انشاالله بتوانیم با برنامه ریزی بهتر نتایج بهتری در مسابقات بگیریم. هنوز تا رسیدن به مدال فاصله زیادی داریم، باید تلاش کنیم تا در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک بهترین نتیجه را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار