ساوه‌شمشکی: مجمع پیشکسوتان را برای تقدیر از قدیمی‌های اسکی برگزار کردیم

دبیر فدراسیون اسکی گفت: فدراسیون اسکی مجمع پیشکسوتان را برای تقدیر و تشکر از کسانی که سال‌ها در این رشته زحمت کشیدند تسکیل داده است.

ساوه شمشکی: مجمع پیشکسوتان را برای تقدیر از قدیمی های اسکی برگزار کردیم

بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون اسکی کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد برگزاری مجمع پیشکسوتان اسکی گفت: فدراسیون اسکی با کمک و همراهی باشگاه پیشکسوتان، مجمع پیشکسوتان را برای تقدیر و تشکر از کسانی که سال‌ها در این رشته زحمت کشیدند و غالبا بالای ۶۰ سال سن دارند این مجمع را پیش بینی کرده است تا هم این عزیزان دور هم جمع شوند و هم اینکه بتوانیم از تجربیات این عزیزان استفاده مفید انجام بدهیم.

او ادامه داد: خیلی از این افراد سال‌ها همدیگر را ندیده اند و ما سعی کردیم با برگزاری این مجمع یک کار فرهنگی انجام دهیم تا انشاالله الگویی باشد برای سایرین تا بدانیم باید به بزرگتر‌ها و پیشکسوتانمان احترام بگذاریم.

ساوه شمشکی در مورد برگزاری این مجمع ادامه داد: در حین این مجمع از حدود ۴۰ نفر از کسانی که خدمات شایانی به رشته ورزشی اسکی کشورمان انجام دادند تقدیر ویژه صورت گرفت و لوحی به پاس زحماتشان به آن‌ها اهدا خواهد شد.

او در مورد انتخاب کلهر به عنوان مربی جدید تیم ملی اسکی گفت: باقر کلهر از "المپین‌های" کشورمان هستند و سال‌ها به عنوان مربی تیم ملی اسکی جوانان فعالیت می‌کردند. تغییر در هر فدراسیونی طبیعی است و حال کلهر به عنوان سرمربی تیم ملی اسکی انتخاب شده است و امیدواریم که منشا خیر باشند.

دبیر فدراسیون اسکی در مورد برنامه‌های آتی و مسابقاتی که فدراسیون اسکی در پیش دارد گفت: ما امسال در اواخر بهمن ماه مسابقات قهرمانی جهان را در رشته آلپاین و صحرا نوردی در پیش خواهیم داشت. دراسفند ماه مسابقات نونهالان و نوجوانان آسیا را در پیش خواهیم داشت. تیم‌های ملی اسکی کشورمان در اردو‌های فشرده به سر می‌برند و امیدواریم که بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.


بیشتر بخوانید:

رقابت‌های پارا اسکی کاپ آسیا/ صادق کلهر به نشان نقره دست یافت

بیرامی: به خودم افتخار می کنم/ حضور در المپیک تجربه خوبی برایم بود

نخستین دوپینگی المپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ چانگ مشخص شد


انتهای پیام/

صحبت های ساوه شمشکی در حاشیه مجمع پیشکسوتان اسکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار