تساوی شهدای بابلسر و مس شهربابک در جنگ تمام عیار

شهدای بابلسر در حساس‌ترین بازی هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه سردار شهید علیزاده بابلسر، به نتیجه مساوی مقابل مس شهربابک رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسین رحمانی تیم خود را با ترکیب رضا منصوری، حمید بابایی، سیداحد شفیعی، مرتضی بابایی، حامد حسن زاده، سیدامین هاشمی، جواد لورایی، حمید صفری، رضا تیما، ایمان علیزاده و قاسم گرامی و سیستم ۱-۴-۱-۴ به مصاف هفته پنجم لیگ باهدایت وحید رضایی فرستاد.

مسی‌ها که در بازی‌های قبلی خود ۴ برد و یک تساوی کسب کرده بودند، برای تداوم صدرنشینی به دنبال به دست آوردن یک پیروزی دیگر بودند و شهدای بابلسر هم بعد از دو باخت مشابه یک بر صفر بیرون از خانه مقابل تیم‌های شهیدقندی یزد و نفت امیدیه، برای ماندن در جمع مدعیان به کسب برد می‌اندیشد.

نبرد دو تیم به یک جنگ پربرخورد و فیزیکی پایاپای در میانه میدان تبدیل شد و در طول بازی کمتر شاهد خلق موقعیت‌های جدی بر روی دروازه‌ها بودیم.

در نیمه دوم شهدای بابلسر با ۳ تعویض و ورود فرشاد قاسمی، علیرضا مهدیزاده و سعید زارع به ۱-۳-۲-۴ تغییر سیستم داد و فشار بیشتری را روی دروازه حریف وارد کرد.

در دقیقه ۹۳ بازی مدافع مس شهربابک، سیداحد شفیعی را در درون محوطه جریمه سرنگون کرد، ولی داور مسابقه از اعلام ضربه مسلم پنالتی به سود شهدای بابلسر خودداری کرد تا بازی با نتیجه صفر بر صفر خاتمه یابد.

بیشتر بخوانید:

در پایان مسابقات هفته ششم گروه ب لیگ دو فوتبال کشور، نفت امیدیه پس از کسب پیروزی مقابل عقاب تهران با ۱۶ امتیاز به صدر جدول صعود کرد و مس شهربابک و نیروی زمینی به ترتیب با کسب ۱۴ و ۱۱ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

شهدای بابلسر هم با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به شمس آذر قزوین رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام /ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.