ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در شهربابک به مناسبت دهه فجر

رئیس شبکه دامپزشکی شهربابک گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، طرح ارائه خدمات رایگان دامپزشکی به دامداران این شهرستان اجرا می‌شود.

مجید اسدی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام فرخنده و مبارک دهه فجر گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر، طرح ارائه خدمات رایگان دامپزشکی به دامداران اجرا می‌شود.

او افزود: اجرای طرح واکسیناسیون جمعیت دامی علیه بیماری‌ها از جمله بروسلوز و تب برفکی گاوی، طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله گوسفند و بز و هاری سگ‌های گله و نگهبان، به صورت کاملاً رایگان، ویزیت رایگان دام‌های روستا‌های مسینان و مدوار و آبدر در روزهای، ۱۵ و ۲۰ بهمن، ارائه برنامه‌های آموزشی و بهداشتی دام و ... از جمله خدماتی است که در این مدت به دامداران روستایی ارائه می‌شود.

اسدی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی و ترویجی بیماری‌های مشترک بین انسان و دام برای دامداران مناطق خبر، دهج و پاقلعه با هدف ارتقای سطح آگاهی دامداران و ارائه مشاوره به روستاییان به منظور فعالیت‌های دامپروری و پرورش طیور از دیگر اقدامات دامپزشکی شهربابک در ایام‌الله دهه فجر است.

او بیان داشت: مطمئنا فعالیت‌های دامپزشکی می‌تواند به مردم در زمینه پیشگیری از بیماری‌های خطرناک دامی و مشترک بین انسان و دام خدمات رسانی کند که در نتیجه آن صیانت از سرمایه دامی و ارتقاء بهداشت عمومی جامعه تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار