فرمانده انتظامی استان همدان گفت: یک میلیون و ۱۹۶ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در همدان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار  سلمان امیری، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در پی انجام اقدامات پلیسی و بررسی خبر واصله مبنی بر قاچاق کالا توسط ۲ نفر از اهالی یکی از شهرستان‌های غربی در پوشش خودرو‌های دولتی و نظامی از استان‌های غربی به استان‌های مرکزی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت استان قرار گرفت.

او افزود: با تلاش شبانه روزی و مراقبت چندین هفته ماموران پلیس امنیت عمومی استان، سرانجام ۲ دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق آنان با پلاک جعلی، شب گذشته شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و پلیسی مشترک با همکاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، در ایستگاه شهید زارعی واقع در ورودی همدان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان داشت: در بازرسی از این کامیون‌ها یک میلیون و ۱۹۶ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق، ۱۸ هزار بسته تنباکو، ۶۹۱ کیلو البسه، تعدادی مدارک هویتی جعلی و دیگر کالا‌های ممنوع کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به ارزش ۷۰ میلیارد ریالی این محموله برابر نظر کارشناسان، افزود: در این رابطه ۲ نفر دستگیر که به همراه پرونده جهت رسیدگی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.