آغاز به کارساخت نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی ملایر از ایام دهه فجر

فرماندار ملایر گفت: عملیات اجرایی ساخت نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی این شهرستان به نام شهید، حاج قاسم سلیمانی، در دهه مبارک فجر آغاز می‌شود.

قدرت اله ولدی، فرماندار ویژه شهرستان ملای در گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اقدامات و پیگیری‌های انجام شده در جهت ساخت نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی کلاس F در شهرستان ملایر، از برگزاری جلسه هماهنگی نهایی آغاز عملیات اجرایی این نیروگاه در استانداری همدان خبر داد.

او با اشاره به نامگذاری این نیروگاه به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: در نشستی که امروز و به ریاست معاون  هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان و حضور حجت الاسلام و المسلمین آزادیخواه، نماینده مردم  ملایر در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین مربوطه برگزار شد، قرار شد تا کلنگ آغاز عملیات اجرایی این نیروگاه در دهه مبارک فجر امسال و با حضور مسئولین محترم ارشد استانی و کشوری  زده شود.

فرماندار ملایربیان کرد: این نیروگاه با رعایت کامل استاندارد‌های زیست محیطی و سرمایه گذاری ۵۰۰۰ میلیارد تومان و ایجاد مجموع ۱۰۰۰ نفر اشتغال جدید مستقیم و غیر مستقیم، تحول مهمی در اقتصاد و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز بخش تولید شهرستان ملایر ایجاد خواهد کرد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.