اعلام برنامه‌های هفته تالاب در استان فارس

مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس گفت: به مناسبت روز جهانی تالاب و همزمان با پنجاهمین سالگرد کنوانسیون رامسر، با همکاری سازمان‌های مردم نهاد، برنامه‌های متنوعی در هفته دوم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید ظهرابی مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس بیان کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست فارس با همکاری سازمان‌های مردم نهاد از روز ۱۰ تا ۱۷ بهمن ماه امسال برنامه‌های گوناگونی در سراسر استان برگزار خواهد کرد.

او افزود: روز جهانی تالاب‌ها همانند سال‌های گذشته برگزار خواهد شد؛ ولی با این تفاوت که امسال برای پنجاهمین سال کنوانسیون جهانی رامسر نیز همراه خواهد بود.

ظهرابی در تشریح برنامه‌های روز و هفته‌ تالاب، مهم‌ترین برنامه‌های این هفته را برگزاری چندین برنامه در حاشیه تالاب‌های مهارلو، بختگان، پریشان و کافتر، به ترتیب، توسط سازمان‌های مردم نهادِ خانه فرهنگ بوم گردان پارس، محیط زیست و بقا، سلامت سروستان، عاشقان طبیعت سروستان؛ میراث ماندگار بختگان، گروه مردمی دیده بان استهبان؛ انجمن میراث پریشان و همیاران و پاکسازان طبیعت اقلید و نیز برپایی نمایشگاه عکس در این هفته عنوان کرد.

ظهرابی با اشاره به برنامه‌های سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: در یکی از این مراسم ها، از قهرمانان تالاب نیز قدردانی به عمل خواهد آمد و تمبری به عنوان یادبود پنجاهمین سالگرد کنوانسیون رامسر، رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار