فرماندار تهران:

محدودیت سفر به شهر‌های شمالی لغو نشده است

فرهادی درباره محدودیت سفر به شهر‌های شمالی کشور، توضیحاتی داد.

عیسی فرهادی فرماندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: سایت صدور مجوز تعطیل شد تا کسی به شهر‌های شمالی تردد نکند. بعضی از استان‌های شمالی مثل گلستان، گیلان و مخصوصا مازندران هنوز در وضعیت خطرناک و شکننده هستند.

وی افزود: خواهش ما از مردم این است که همانگونه که سایر استان‌ها رعایت کردند و به وضعیت آبی و زرد رسیدند، چند هفته تردد به شهر‌های شمالی صورت نگیرد تا این مشکل رفع شود.

وی ادامه داد:قطعا وضعیت مازندارن، گیلان و گلستان حل خواهد شد، ولی نیاز است که بومی‌های این استان‌ها و هم کسانی که قصد سفر دارند رعایت کنند تا این وضعیت بهبود یابد. ستاد ملی کرونا محدودیت ورود به مازندارن، گلستان و گیلان را هنوز برنداشته و همچنان این محدودیت‌ها در برنامه این ستاد است.

فرماندار تهران گفت: اگر این سه استان نیز به وضعیت آبی برسند، حتما از سوی ستاد ملی مقابله لغو محدودیت‌ها انجام می‌شود و فعلا خروج از تهران به این استان ممنوع است و سفر به بقیه استان‌ها آزاد است.

فرهادی در خصوص مشکلاتی که برخی از اهالی بخش کن مطرح کردند، اظهار کرد: تمام روستا‌های بخش کن دارای جاده آسفالت است، منتهی جاده آزاد راه تهران –شمال که امسال افتتاح شد و در حال حاضر در آن تردد صورت می‌گیرد باعث شد مشکلاتی برای جاده‌های پایین دستی روستایی ایجاد شود، که خاکبرداری‌ها ریزش‌ها انجام شد.

وی ادامه داد: اگرچه دو سال قبل کل جاده این بخش آسفالت شده، ولی به دلیل آزاد راه تهران-شمال و مشکلاتی که ایجاد کرد و سیل‌هایی که بود، نیاز به آسفالت مجدد است که در سال آتی این کار انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار