امام جمعه سمنان :

دستگاه قضا در مبارزه با فساد حد و مرزی ندارد

آیت الله شاهچراغی گفت: دستگاه قضا در مبارزه با فساد حد و مرزی ندارد و مفسدان به اشد مجازات خواهند رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی امام جمعه سمنان با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن، جهاد بانوان را تشکیل خانواده و حفظ آرامش آن بیان کرد و گفت : چادر و حجاب ارزش است و بانوان نباید به این ارزش کم توجهی کنند.

امام جمعه سمنان ترور شهید سلیمانی را سبب ننگ و خواری و بدنامی آمریکا دانست و افزود: دشمنان فکر کرده بودند و میخواستند ملت ایران چهل و سومین سال انقلاب را نبینند اما به کوری چشم دشمنان به ویژه امریکا و اسرائیل ایرانیان انقلاب خود را همچون گذشته حفظ خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان سفر آیت الله ریئسی را منشا خیر و برکات زیادی به استان بیان کرد و افزود: دستگاه قضا در مبارزه با فساد حد و مرزی ندارد و مفسدان به اشد مجازات خواهند رسید.

آیت الله سید محمد شاهچراغی با بیان اینکه با همت مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی وضعیت استان به رنگ زرد تبدیل شده است و بیشتر شهرهای کشور نیز در وضعیت رنگ زرد و ابی هستند تصریح کرد: کرونا هنوز تمام نشده است و طبق مصوبات ستاد مبارزه با کرونا همچنان برای حفظ و کاهش آمار مبتلایان باید همچون گذشته دستورالعمل ها را جدی رعایت کنیم.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.