قربانی: شکست سایپا را به مربیان کفتار صفت تبریک می‌گویم

مربی تیم فوتبال سایپا در خصوص دیدار این تیم برابر گل گهر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز قربانی، مربی تیم فوتبال سایپا در خصوص حواشی دیدار این تیم برابر گل گهر سیرجان اظهار داشت: خروج تیم‌های متمول از بحران را به تمامی دست اندرکاران این امر تبریک می‌گویم. خواهشا از این به بعد حرفی از فوتبال پاک نزنید. قلعه نویی سرمربی گل گهر، بگویید کجای دنیا قبل از یک بازی تریبون در اختیار مربی تیمی قرار می‌گیرد و اشتباهات داوری به ضرر آن مربی از چند سال قبل برجسته می‌شود و به شکل غیر مستقیم اسامی داورن به کمیته داوران داده می‌شود تا دیدار‌های تیم این مربی برای قضاوت انتخاب نشوندمقدمات پیروزی گل گهر پیشتر چیده شده بود. متاسفم از اینکه افراد بی شهامت در فوتبال ما هستند و امثال من باید رئیس فدراسیون شوند تا فوتبال پاکی شاهد باشیم.

مربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: شکست سایپا را به مربیان کفتار صفتی که بعد از برد برابر استقلال به اعضای هیئت مدیره سایپا پیام دادند که اگر ما بیاییم برد‌های ساپیا تداوم میابد تبریک می‌گویم. این افراد بدانند سری بعدی اسم آن‌ها را می‌آورم و از هیچ کسی نمی‌ترسم.

قربانی در ادامه گفت:فدراسیون و تمامی دست اندرکاران فوتبال ایران طرفدار تیم‌های متمول هستند. تا روزی که هستم سعی می‌کنم این فوتبال پر از ناپاکی را پاک کنم. در این فوتبال نتیجه گرفتن متخص افراد خاص است و نمی‌گذارند افراد دیگر نتیجه بگیرند، اما بدانید در انتها کسانی که پاک کار می‌کنند مانند ابراهیم صادقی نتیجه می‌گیرند.

مربی سایپا در پایان گفت:ممکن است چند روز آینده از سایپا اخراج شوم. تا قبل بازی با ذوب آهن صادقی تحت فشار بود و مدیران سایپا بدانند باید از صادقی حمایت کرد و حمایت برای زمان‌هایی است که تیم نتیجه نمی‌گیرد. حرف‌های من واقعیت بود و نه کمیته انضباطی می‌روم و نه کمیته اخلاق. حرفم را می‌زنم. فوتبال در اصل ورزش پاکی است، اما فوتبال ما نه، زیرا افراد سالمی در آن نیستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار