کاپیتان تیم فوتبال سایپا:

سایپا با تجربه‌تر شده است/ با VAR تمام مشکلات داوری فوتبال ما حل می‌شوند

بارانی، کاپیتان تیم فوتبال سایپا درباره مسائل مختلف این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق بارانی، کاپیتان تیم فوتبال سایپا در حاشیه تمرین امروز این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از ۲ هفته که ۲ پیروزی به دست آوردیم؛ تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم، ریکاوری مناسبی داشتیم و امیدواریم در بازی با گل‌گهر هم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

او افزود: کسانی که می‌گویند ما مقابل استقلال دفاعی بازی کردیم، فوتبالی نبوده‌اند. بازی ما پخش شد و همه دیدند که چه فوتبالی بازی کردیم و در نیمه اول چه موقعیت‌هایی داشتیم. وقتی مقابل تیم خوب استقلال در ورزشگاه آزادی با یک گل پیش میفتیم؛ طبیعی است که تیم ما ناخود آگاه عقب بکشد، اما فکر می‌کنم در ۲۰ دقیقه آخر هم موقعیت خاصی به استقلالی‌ها ندادیم.

بارانی ادامه داد: سال گذشته متاسفانه روز‌های آخر در لیگ ماندیم و همان جوانانی که سال گذشته کم‌تجربه بودند، امسال تجربه بیشتری پیدا کرده‌اند و امسال هم در رتبه هفتم یا هشتم هستیم و بهتر خواهیم شد.


بیشتر بخوانید


کاپیتان سایپا در مورد اعتراض اکثر تیم‌ها به داوری‌ها عنوان کرد: با VAR تمام مشکلات داوری فوتبال ما حل می‌شوند. نمی‌دانم این قدر سخت است؟ یک تلویزیون کوچک کنار زمین بگذارند؛ همان طور که در بازی با ذوب‌آهن داور دوباره صحنه را دید و نظرش را عوض کرد. هفته پیش و در دقیقه ۹۰ داور برای ذوب‌آهن پنالتی گرفت و هر چقدر از داور خواهش کردم که از گوشی دوباره نگاه کند، قبول نکرد.  

وی در پایان درباره صحبت برخی مربیان مثل قلعه‌نویی درباره داوری‌ها و تحت تاثیر قرار دادن مسابقات گفت: من در جایگاهی نیستم که بخواهم به صحبت‌های مربیان ورود کنم. صحبت‌های قلعه‌نویی را درباره اشتباهات داوری شنیده‌ام، اما در این باره صحبتی ندارم و نمی‌توانم اظهار نظری کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار