لیگ برتر فوتبال؛

نویدکیا: پیروزی مقابل تیم فوتبال صنعت نفت اهمیت بالایی دارد/ درباره بازی کردن رفیعی فردا تصمیم می‌گیریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی تیمش برابر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی این تیم برابر تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: به طور طبیعی بازی سختی  برای هر ۲ تیم خواهد بود و طبق جدول رده بندی تیم‌های دوم و سوم با هم بازی می‌کنند. با توجه به باختی که تیم استقلال روز گذشته برابر تیم سایپا متحمل شد به همین علت برای تیم‌های سپاهان و  صنعت نفت آبادان مهم است که ۳ امتیاز بازی فردا را به دست آورند.  

او ادامه داد: تیم صنعت نفت آبادان تاکنون خوب پیش رفته است و بازیکنان بزرگی دارد. تیم صنعت نفت آبادان   پیروزی‌های خوبی کسب کرده  و نتایجش ایده آل بوده است به همین علت تیم ضعیفی نیست. به طور حتم بازی سنگینی در پیش داریم و صنعت نفتی‌ها  در ضد حملات خیلی خوب هستند. ۴، ۵ بازیکن جلوی این تیم فوق العاده بازی می‌کنند و این موضوع می‌تواند برای هر تیمی خطرناک باشد. البته ما هم شرایطمان روز به روز بهتر می‌شود و از لحاظ فوتبالی به شرایط خوبی داریم  می‌رسیم.  

نویدکیا بیان کرد: بازی سختی برابر صنعت نفت آبادان داریم و همه بازیکنان ما باید آماده این بازی باشند تا بتوانیم امتیازات لازم را بگیریم.  

او درباره وضعیت بازیکنان سپاهان گفت: خدا را شکر به جز یکی، ۲  بازیکن آسیب دیده قبلی خود مصدوم دیگری نداریم و فقط سروش رفیعی یک مقدار از ناحیه  زانو احساس خوشایندی ندارد که روز گذشته تمرین خوبی کرد و امروز هم با تیم کار می‌کند و فردا تصمیم می‌گیریم که از او استفاده کنیم یا نه! همچنین مشکل دیگری نیست و به آبادان می‌رویم تا بازی خوبی برابر صنعت نفت آبادان انجام دهیم.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار