دهه فجر تاریخ حقیقی ایران اسلامی و خاستگاه ارزش‌های اسلامی

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت:جوانان ایران اسلامی در گام دوم انقلاب برای ترسیم دستاورد‌های انقلاب اسلامی باید محکم‌تر تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، امام جمعه بندرعباس گفت: دهه فجر تاریخ حقیقی ایران اسلامی و خاستگاه ارزش‌های اسلامی و مظهر شکوه و عظمت کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به گرامیداشت ایام الله دهه فجر در شرایط کرونا افزود: باید با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، برنامه‌هایی خلاقانه اجرا و برگزار شود.

او در بخشی دیگر از سخنان خود با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: روز زن فرصتی است تا تفاوت‌های دیدگاهی قبل و بعد از اسلام نسبت به مقام زن بیان شود.

نماینده ولی فقیه درهرمزگان افزود:بیکاری دربرخی از روستا‌های مرزی استان موجب قاچاق کالا و سوخت شده که مسئولان با شناسایی و ایجاد اشتغال باید بیکاری را ریشه کن کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخشی دیگر از سخنان خود شهادت استوار یکم "حسن واعظی تختی"یکی از مرزبانان نیروی انتظامی که دیروز توسط قاچاقچیان سود جو به شهادت رسید را تسلیت گفت.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.