سفر وزیر ورزش و جوانان به استان مرکزی لغو شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از لغو سفر سلطانی‌فر به شهرستان‌های ساوه و زرندیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: سفر سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان‌های ساوه و زرندیه بخاطر تکمیل پروژ‌های ورزشی و قرار گرفتن در لیست افتتاحیه‌ها لغو به زمان دیگری موکول شده است و امیدواریم در ایام ا... دهه فجر شاهد حضور وزیر ورزش و جوانان در استان مرکزی باشیم.

لغو سفر وزیر ورزش و جوانان به استان مرکزی برای چندین بار

در حالی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از لغو سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان‌های ساوه و زرندیه خبر داد که تاکنون در چندین نوبت علیرغم اطلاع رسانی و ارسال سین برنامه‌های سفر شاهد لغو حضور این بالاترین مقام ورزشی کشور به استان مرکزی هستیم.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان قرار بود امروز شنبه یازدهم بهمن ماه در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به منظور افتتاح چند پروژه ورزشی عمرانی در ساوه و زرندیه به استان مرکزی سفر کند.

سالن ورزشی شهید کفاش زاده، زمین چمن فجر ساوه، سالن طبقاتی شهدای مأمونیه، زمین چمن روستای ورده، زمین چمن مصنوعی روستای جرمک و چند پروژه دیگر از جمله طرح‌هایی است که قرار بود با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شود.

برای احداث این پروژه‌های ورزشی عمرانی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مشکل بر زمین مانده زمین چمن ورزشگاه شهید چمران ساوه

البته زمین چمن ورزشگاه شهید چمران ساوه مدتی است مشکل دارد که امیدواریم مسئولان ورزش استان و شهرستان ساوه پیگیر این مشکل هم باشند.

به دلیل مناسب نبودن زمین چمن ورزشگاه شهید چمران خوشه طلایی ساوه نماینده استان مرکزی در لیگ دسته یک چند وقتی است در خارج از خانه بازی‌ها را میزبانی کند.

خوشه طلایی ساوه آخرین میزبانی خانگی فصل جدید لیگ یک را ۲ دیماه ۹۹ در هفته ششم رقابت‌های لیگ در ورزشگاه شهید چمران ساوه داشت که میزبان مس کرمان بود و شرایط نامطلوب و وجود ماسه درون زمین چمن این ورزشگاه موجب محرومیت خوشه طلایی از میزبانی در خانه شد.

زمین چمن ورزشگاه شهیدچمران ساوه شرایط مناسبی ندارد و باید مسئولان شهری و استانی در این زمینه اقدام کنند و تا زمانی که وضعیت زمین چمن بهبود نیابد در این زمین بازی برگزار نمی‌شود.

وضعیت ورزشگاه شهید چمران ساوه فصل گذشته هم مشکل ساز شد و حدود دو ماه بازی‌های خوشه طلایی در ساوه برگزار نشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.