آمادگی یکی از حمله کنندگان به کنگره برای شهادت علیه ترامپ

یکی از وکلای حمله کنندگان به کنگره از آمادگی موکلش برای شهادت در جریان محاکمه ترامپ خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ، شبکه الجزیره به نقل از یکی از وکلای افراد برجسته‌ای که به کنگره حمله کرده، اعلام کرد موکل وی آمادگی دارد تا علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در محاکمه برکناری اش شهادت دهد.

وکیل این فرد که به کنگره حمله کرده است، می‌گوید موکل وی پس از آنکه ترامپ به وی خیانت کرد و برای وی عفو ریاست جمهوری صادر نکرد، چنین تصمیمی را گرفته است.

روز گذشته نیز پایگاه خبری مجله «نیوزویک» به نقل از «آنتونی چانسلی» از افراد حمله کننده به کنگره که به نام «QAnon Shaman» نیز شناخته می‌شود، اعلام کرد که وی تمایل دارد تا در جریان محاکمه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا شهادت دهد.

«آلبرت واتکینز» وکیل وی در تماسی تلفنی با مجله نیوزویک اعلام کرد موکل وی که در تاریخ ۹ ژانویه بازداشت شده بود، مسئولیت اینکه ازسوی ترامپ تحریک شده بود را می‌پذیرد و شدیدا احساس می‌کند نیازمند آن است که هر کاری را که می‌تواند برای دولت انجام دهد.

او در ادامه افزود: او به این نتیجه رسیده و به طور کلی از این مسأله آگاه شده است که آنچه رخ داده، به جای آنکه میهن پرستی باشد که به رئیس جمهور در حفظ کشور کمک کند، اقدامی احمقانه بوده است.

حامیان ترامپ در جریان نشست اخیر سنا در تائید نتیجه انتخابات سوم نوامبر با یورش به ساختمان کنگره آمریکا، هم رسوایی ملی را برای این کشور رقم زدند و هم پرونده استیضاح ترامپ را بار دیگر روی میز دموکرات‌ها قرار دادند. رخدادی که به جای ابقا ترامپ در کاخ سفید، احتمالا دست او را برای همیشه از مقام ریاست جمهوری آمریکا کوتاه می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار