پیام تسلیت امام جمعه تبریز به دنبال درگذشت جمشید نجفی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به دنبال درگذشت جمشید نجفی چهره آشنای موسیقی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

خبر درگذشت چهره آشنای موسیقی ایران و آذربایجان مرحوم آقای جمشید نجفی موجب تاسف و تاثر فراوان شد.

آثار ماندگار مرحوم نجفی همچون سرود خلبانان و ملوانان که در سال ۱۳۶۰ و در ایام جنگ تحمیلی ساخته شده بود در یاد و خاطر رزمندگان اسلام و مردم قهرمان ایران اسلامی ابدی شده است.

صدای دلنشین این هنرمند با درگذشت وی خاموش شدنی نیست؛ و هر سال در چنین ایامی و در آستانه روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی یادش در دل‌های مان زنده خواهد شد.

اینجانب با عرض تسلیت این ضایعه به اهالی فرهنگ و هنر ایران، جمیع دوستداران و بازماندگان آن مرحوم، از درگاه خداوند متعال برای روح آقای نجفی علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

جمشید نجفی، هنرمند خواننده که نوای ماندگار سرود «خلبانان، ملوانان» را از خود به یادگار گذاشته است است، عصر روز جمعه (۱۰ بهمن ماه) بر اثر سانحه تصادف درگذشت. زنده‌یاد نجفی متولد سال ۱۳۲۹ تهران بود و اصالتی آذری داشت.

او فعالیت هنری خود را پیش از انقلاب آغاز کرد و آثار ماندگار او به سال‌های بعد از انقلاب برمی‌گردد که از جمله آن‌ها می‌توان به نوای دفاع مقدسی «خلبانان ملوانان» ساخته بابک رادمنش اشاره کرد که سال ۱۳۶۰ در دوران جنگ تحمیلی رژیم بعثی علیه ایران ساخته شد.

انتهای پیام /

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار