ترخیص کودک ‌آزار دیده ملایری از خانه امن

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان همدان با بیان اینکه هفته گذشته کودک آسیب‌دیده با تسبیح به یکی از خانه های امن استان منتقل شد، گفت: در حال حاضر کودک آزاردیده ملایری از خانه امن ترخیص شده‌ است.

ترخیص کودک‌آزار دیده ملایری از خانه امنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، زهره بختیاری، معاون امور اجتماعی بهزیستی همدان درباره آخرین وضعیت کودک ‌آزار دیده ملایری اظهار داشت: این کودک به همراه مادر و دو خواهر ۵ و ۶ ساله خود روز سه‌شنبه هفته گذشته به خانه امن بهزیستی استان همدان منتقل و در آنجا پذیرش شدند اما یک روز بعد به علت بی‌قراری مادر، با دستور قاضی پرونده از خانه امن مرخص شدند.

بختیاری با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت کودک خوب است، بیان کرد: طبق اظهارات خانواده و سایر بستگان قصدی مبنی بر کودک آزاری نبوده و می‌خواستند شوخی کنند.


بیشتر بخوانید

او با بیان اینکه به نظر می‌رسد علت این مسئله ناآگاهی و مشکلات فرهنگی بوده است، بیان کرد: تیم تخصصی اورژانس اجتماعی برنامه آموزش و آگاه سازی این خانواده را از امروز تا زمان مورد نیاز آغاز کرده ‌است.

هفته گذشته تصویری از یک کودک ملایری در شبکه‌های اجتماعی پخش شد که در آن عموی کودک با تسبیح، برادرزاده خود را مورد اذیت و آزار قرار داده بود. با پیگیری صورت گرفته فرد خاطی توسط نیروی انتظامی و با دستور مقام قضایی بازداشت شد که پس از بازداشت نیز انگیزه خود را تفریح و سرگرمی عنوان کرده بود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.