سرمربی تیم ملی والیبال نشسته:

ضمانتی برای قهرمانی مجدد در پارالمپیک وجود ندارد

رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان درباره آخرین شرایط این تیم و برگزاری مسابقات لیگ برتر این رشته توضیحاتی را ارائه داد.

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ درباره شرایط آماده سازی این تیم برای رقابت های پارالمپیک سال آینده عنوان کرد: مسابقات پارالمپیک توکیو با یک سال تعویق در سال آینده برگزار می‌شوند؛ اما تیم ملی والیبال نشسته کشورمان به علت قهرمانی در جهان، سهمیه پارالمپیک را گرفته است و اکنون نیز ۱۵ بازیکن آماده را در اردوی تیم ملی داریم که ماه قبل در کیش برگزار شد. در شرایط کنونی نیز بعد از اتمام لیگ که به ورزش ملی ما کمک می‌کند؛ بازیکنان آماده‌تر به اردو‌های تیم ملی می‌آیند و به امید خدا از اوایل اسفند ماه اردوی بعدی تیم ملی را به صورت هر ماه ۱۵ روز پی می‌گیریم.

رضایی درباره مسابقات پیش روی تیم والیبال نشسته کشورمان قبل از پارالمپیک توکیو گفت: اوایل سال میلادی هستیم و هنوز برنامه کشور‌های دیگر مشخص نیست؛ اما تیم ما ۴ حریف بزرگ دارد (برزیل، بوسنی، روسیه و مصر) و اگر در تورنمنتی هر کدام از این تیم‌ها شرکت کنند، ما هم حضور خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره تاثیر شیوع ویروس کرونا روی مسابقات تیم ملی کشورمان گفت: ما در هر شرایطی تنها به موفقیت و قهرمانی فکر می‌کنیم؛ چرا که تیم ملی ما از ۸ مرحله پارالمپیک، ۶ قهرمانی به دست آورده، اما شرایط شیوع کرونا برای تمام کشور‌هایی که در پارالمپیک شرکت می‌کنند، یکسان است. ما سعی می‌کنیم این یک سال وقفه را که در اردو‌های تیم ملی ایجاد شده است، جبران کنیم.

رضایی درباره قهرمانی مجدد تیم ملی والیبال نشسته در مسابقات پارالمپیک پیش رو عنوان کرد: در ورزش ضمانتی برای قهرمانی وجود ندارد. حق تیم ما قهرمانی است؛ چرا که ما تیمی خوب، منسجم و با تکنیک بالا داریم.

او افزود: حریفان بسیار قوی داریم. آن‌ها هم برای کسب افتخار تلاش می‌کنند؛ اما ما هم تمام سعی و تلاش خود را به کار می گیریم تا بتوانیم مردم کشورمان را خوشحال کنیم.

هادی رضایی که علاوه بر هدایت تیم ملی کشورمان، هدایت تیم لیگ برتری مس شهر بابک را نیز بر عهده دارد؛ درباره برگزاری لیگ برتر والیبال نشسته کشورمان عنوان کرد: ۷ تیم برتر کشورمان سوپر لیگ را برگزار کردند و در نهایت ۴ تیم برتر بعد از یک دوره مسابقه، قهرمان مسابقات را مشخص خواهند کرد.

او ادامه داد: همه تیم‌هایی که در لیگ بازی کرده اند؛ دارای ملی پوشان جدید و سابق و جوانان بسیار خوبی هستند که همه این موارد به نفع تیم ملی کشورمان هستند و به امید خدا بتوانیم حضوری موفقیت آمیز در توکیو داشته باشیم.

او افزود: ان شاءالله ۳ روز دیگر لیگ به اتمام می‌رسد و بعد از آن تمام تلاش ما معطوف به پارالمپیک و مسابقات ملی کشورمان می‌شود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.