جشنواره بین المللی امام رضا (ع) بعد از چند ماه تعویق برگزار می شود

اختتامیه جشنواره بین المللی امام رضا (ع) بعد از چند ماه تعویق به دلیل شیوع ویروس کرونا، در بهمن و اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.

فاطمه علیپور مسئول هماهنگی امور استان‌ها و سازمان‌های بنیاد جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  گفت: جشنواره بین المللی امام رضا (ع)  عناوین مختلفی در زمینه‌های فرهنگی، هنری، پژوهشی و سینمایی  دارد که  برگزاری عنوان های جشنواره به ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها واگذار می‌ شود.

او افزود: هر کدام از استان‌ها وابسته به توانایی خود و تجربه‌ای که در خصوص جشنواره دارند؛ یک عنوان جشنواره را انتخاب و برگزار می‌کنند.
به عنوان مثال با توجه به اینکه موضوع محوری این جشنواره امام رضا (ع) است؛ بنابر این وجود حرم مطهر ایشان باعث می‌شود عکاس‌ها در مشهد در این حوزه عملکرد بهتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید


مسئول هماهنگی امور استان‌ها و سازمان‌های بنیاد جشنواره بین المللی امام رضا (ع) ادامه داد: مهلت ارسال آثار به جشنواره متفاوت است و امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور برگزاری جشنواره به تاخیر افتاد.عده‌ای جشنواره را به آخر سال موکول کردند به این امید که بحث کرونا مقداری کمرنگ‌تر شود؛ با این حال برگزاری بیشتر اختتامیه جشنواره‌ها در بهمن و اسفند خواهد بود.

علیپور با اشاره به چگونگی ارسال آثار بیان کرد: سامانه‌ای تحت عنوان سامانه ثبت نام به نشانی https://www.shamstoos.ir/fa/news وجود دارد که علاقه مندان می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.

انتهای پیام//م. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.