دستگیری مواد فروش محله مسعودیه

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موتورسواری که با پرسه زنی مواد فروشی می‌کرد، خبر داد و گفت: از موتورسیکلت متهم ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جلینی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در پی شکایت‌های مردمی مبنی اینکه موتور سواری با پرسه زنی در سطح کلانتری مسعودیه به فروش مواد مخدر می‌پردازد، تیمی از ماموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه بررسی موضوع و مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

وی عنوان کرد: تحقیقات پلیسی آغاز و در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد گزارش‌های مردمی صحت داشته و این فرد در ساعت‌های خلوتی روز در بوستان‌ها و نقاط خلوت محله مسعودیه تردد و به خرده فروشی مواد مخدر می‌پردازد.


بیشتر بخوانید


سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ عنوان کرد: گشت زنی‌های هدفمند آغاز و تیم علمیات کلانتری ۱۵۷ مسعودیه موفق شدند موتورسوار را در حال فروش مواد مخدر مشاهده و در یک عملیات پلیسی موتورسیکلت وی را متوقف و راکب آن را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از موتورسیکلت متهم ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد، افزود: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به کلانتری مسعودیه منتقل و با تکمیل پرونده، در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار