سقوط پهپاد صهیونیستی در شمال غزه

یک فروند پهپاد جاسوسی متعلق به ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در شمال نوار غزه سقوط کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، یک فروند هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی در شمال نواز غزه سقوط کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه امروز یکشنبه اعلام کرد که یک فروند پهپاد تصویربرداری این رژیم در شمال نوار غزه سقوط کرده است.

ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی علت سقوط این پهپاد و مأموریت آن در شمال نوار غزه را اعلام نکرده است؛ این احتمال وجود دارد که نیرو‌های مقاومت در نوار غزه این پهپاد را ساقط کرده باشند.

این در حالی است که برخی منابع در فلسطین گزارش دادند که رزمندگان مقاومت موفق شدند یک پهپاد جاسوسی اسرائیل را در شمال نوار غزه سرنگون و آن را به یک مکان امن منتقل کنند.

فعالان رسانه‌ای عکس زیر را از پهپاد ساقط شده در شمال نوار غزه منتشر کرده اند.

سقوط پهپاد صهیونیستی در شمال غزه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
reza
۰۹:۰۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
اگر به حجم پهپاد دقت کنیم متوجه قدرت بازدارندگی گروه مقاومت حزب الله خواهیم شد و سیدمقاومت سیدآل محمد(ص) بیشتر پی می بریم که دیگر روزگاران حمله و برتری زمینی و هوائی اسرائیل صهیونیستی به پایان رسیده و باز این سیدآل محمد(ص) فرمودند:"در جنگ آینده بعدی اسرائیل به عصر حجر باز خواهد گشت این موازنه قدرت و برتری حزب الله با زدن این ریز پرنده به اثبات جهانی رسید سران رژیم غاصب صهیونیستی که جای خود را دارند...................
آخرین اخبار